back on track

R

rare

nån som vet var man köper back on track paddar billigaste(för benen), e ju så dyrt överallt:(

Sv: back on track

I alla fall inte på H--ks, de är 50 spänn dyrare än direkt från återförsäljare. Mitt tips är på mässa, t ex Gbg nu till påsk (om det inte är panik). Då får man 4 st för 1000:- vilket är 100:- billigare per styck än H--ks. ;) Vill man bara ha 2 kan man ju köpa ihop med ett par kompisar.

Sv: back on track

rare skrev:
nån som vet var man köper back on track paddar billigaste(för benen), e ju så dyrt överallt:(

jag köpte på Hö*ks idag dom kosstar ca 350 kr st. :D men de var det värt till min äskade häst. :love:

Liknande trådar

Hundhälsa Jag har tältat en del med vovvarna denna sommar och det har varit riktigt mysigt. Men jag har lite svårt att bedöma om nätterna är för...
2
Svar
20
· Visningar
1 022
Senast: __sofia__
·
Träning Back on track.. när ska man använda det och när ska man inte använda det? Jag har täcke som vi använder inför träning och tävling i...
Svar
1
· Visningar
1 056
Senast: MiniLi
·
Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
2 042
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Jag har för mig att det är flera här som har ulltäcken till sina hundar och vill höra mig för hur ni tycker dom är. Jag funderar på att...
Svar
10
· Visningar
1 693
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama