M
MartinaN
Hejsan! Hur länge brukar ni ge era hästar b-vitamin?? När på våren/hösten brukar ni börja ge och ungefär när brukar ni sluta ge??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
förut till min förra häst gav jag b-vitamin från pälssättningens börgan tom det att flaskan tog slut ca (3månader) en del ger sina hästar b-vitamin från hösten till våren... det är olika. man får nog pröva sig fram vad som passar sin egen häst bästMartinaN skrev:Hejsan! Hur länge brukar ni ge era hästar b-vitamin?? När på våren/hösten brukar ni börja ge och ungefär när brukar ni sluta ge??
lundborg skrev:förut till min förra häst gav jag b-vitamin från pälssättningens börgan tom det att flaskan tog slut ca (3månader) en del ger sina hästar b-vitamin från hösten till våren... det är olika. man får nog pröva sig fram vad som passar sin egen häst bäst
jag köpte en stor förpackning tror det var 2½lit i den..MartinaN skrev:Oj, min flaska räckte ca. 1-2månad kanske lite mer, har ingen exakt koll. Kör på kraffts b-vitamin.