Äventyrsbad i Sverige

Jag minns vattenlandet i Örnsköldsvik som trevligt. Örebro var mycket liv. Fyrishov är mysigt men häftigt det vet jag inte.

Vem ska dit?

Gustavsvik som nämnts tidigare är bra för tweenies och uppåt. Min dotter hade precis simmat simborgarmärket när vi var där och hon var lite för liten då. Det blev bättre när vi fick på henne en flytväst.

Jag blev imponerade av Nolhaga i Alingsås, men jag skulle inte planera en semester bara för att besöka badhuset i Alingsås. Så bra var det inte.

Liknande trådar

Tjatter Vilket/vilka har ni varit på? Vilken ålder vände det sig till? Vad kunde man göra? Vad hade de för rutschkanor? Vågmaskin? Fors...
Svar
16
· Visningar
959
Senast: Bexzor
·
Tjatter Jag ska upp till Sundsvall ett par dagar och kommer spendera en dag på egen hand när sambon jobbar. Vad hittar man på där uppe tro...
Svar
15
· Visningar
605
Senast: Exile
·
Samhälle Fattar inte hur vi i Sverige kan hålla på såhär för att få billig sylt. Först så får Sverige och Finland svårt att få hit bärplockare...
Svar
17
· Visningar
1 190
Senast: Amha
·
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
433
Senast: FrDrake
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Valet i USA
  • Vinterföräldrar 23/24

Hund, Katt, Andra Djur