J
jumanji
Undrar om det är någon mer än jag som tagit över sitt barns ponny, dottern har precis gått över till stor häst. Ponnyn skadade sig i början på året och har istortsett tagit det lugnt sedan dess. Jag började bli hästsugen igen och försökte med påtryckningar på mannen (det är han som håller i plånboken) men jag fick kalla handen Du kan gott rida dotterns ponny.....
Sagt och gjort, jag började skritta igång honom och rider honom nu ca 5 dagar i veckan, han är helt underbar välutbildad och lydig. Av skadan från februari märks ingenting och att han fyller 20 nästa år är det ingen som kan tro, gillar tyvärr att bocka men jag har lyckats få honom på andra tankar när jag känt att det är på gång Dessutom känns det så mycket bättre att han hålls igång istället för att bara bli stående som sällskapsponny för resten av sitt liv.
Och visst är det något speciellt med att rida ponny
Lycklig Jumanji
Sagt och gjort, jag började skritta igång honom och rider honom nu ca 5 dagar i veckan, han är helt underbar välutbildad och lydig. Av skadan från februari märks ingenting och att han fyller 20 nästa år är det ingen som kan tro, gillar tyvärr att bocka men jag har lyckats få honom på andra tankar när jag känt att det är på gång Dessutom känns det så mycket bättre att han hålls igång istället för att bara bli stående som sällskapsponny för resten av sitt liv.
Och visst är det något speciellt med att rida ponny
Lycklig Jumanji