Sv: Artros :(

Mina föräldrars katt har artros i höfterna. Hon äter Seraquin (glukosamin köpt hos veterinär) mot det och får någorlunda hjälp av dom tabletterna.

Sv: Artros :(

Min gammelkatt på 15 år har problem med lederna men sen jag köpte Seraquin på apoteket har hon blivit mycket bättre.

Jag har placerat små pallar vid soffan, sängen och alla andra höga platser som hon gillar att ligga på så att hon inte behöver hoppa så högt upp eller ner och belasta lederna i onödan vilket hon verkar uppskatta.

Liknande trådar

Katthälsa Nu börjar det dra ihop sig efter att katten plötsligt blivit mycket sämre i sin artros och spondylos i höft och rygg. Hon är bara 8 år...
Svar
11
· Visningar
824
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Mamma har artros i ett knä och får ont när hon går. Hon har varit i kontakt med läkare och fått konstaterat artros för några år sedan...
Svar
5
· Visningar
208
Senast: dobbis
·
Hundhälsa Hej! Jag har en ung hund ca 4.5 år med artros i både ena armbågen och ena höften. I armbågen är det måttlig artros medan i höften bara...
Svar
2
· Visningar
609
Senast: Lyan
·
Katthälsa Vår 17-åriga bondkatt har det senaste året börjat jama på ett väldigt ovanligt sätt. Hon utger ett mörkare och högre ljud än sina...
Svar
8
· Visningar
781

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Halt efter vila
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar