AR tränare/kurser

Status
Stängd för vidare inlägg.
S

__Stilett__

finns det ngn sida med information om AR tränare osv?
Vart dom befinner sig och kan hålla träningar?
Jag har haft min häst hos AR tränare en tid men det är för långt att åka dit o träna fortsättningsvis.

Jag är inte insatt i AR, så därför frågar jag.
Jag vet ett par enstaka som kommer imellanåt men det kan ju gå månader imellan dom besöken...

bor i värmland

klubben håller ej på med AR, endast dressyr o hoppning.
jag tror hästen passar bäst inom AR inriktning (även om jag själv rider vanlig dressyr)
men vet inte vart jag ska vända mig...

Sv: AR tränare/kurser

Använd sökfunktionen här på bukefalos länkar. Sök på Akademisk Ridkonst och Barockridning, så kan du få fram flera relevanta länkar och portaler som även tar upp AR-tränare i Sverige.

Reklam i övrigt har vi ju lovat att undvika, allt enligt forumreglerna.

:angel:

Med vänliga hälsningar

IngelaH

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Behöver nog mest skriva av mig och ventilera mina tankar... Har tre hästar. En swb, 17 år som jag precis börjat rehaba efter en...
Svar
18
· Visningar
2 442
Senast: MimmiNO
·
Trav Hej alla, När jag började fundera på att börja köra häst så googlade jag runt för att hitta lite information.. Tyvärr finns inte...
Svar
17
· Visningar
3 458
Senast: MayGrace
·
Hästmänniskan (Vet inte om detta är rätt tråd, men provar) Hej! Jag är en 19 årig tjej som verkligen vill rida och tävla på den högsta nivån i...
Svar
9
· Visningar
2 327
Senast: Grazing
·
Hästmänniskan Okej, detta kan nog bli ett ganska långt inlägg, men du väljer själv om du vill läsa hela eller ej. Hästar, ridning, trav, har varit...
2
Svar
22
· Visningar
4 310
Senast: shia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30