Är det här nå fejk mail?

MidnightSoul

Trådstartare
default_57.png

No Subject.eml
Ladda ned
Hämta som zip

This is an automatically generated Delivery Status Notification.

Unable to deliver message to the following recipients, due to being unable to connect successfully to the destination mail server.

verpprefix-1196-237248-640047680-unregister@plma.se

Skickat från: postmaster@mail.hotmail.com

Kan tilläggas att tiden det säger att jag skickade iväg mailet som detta är en respons på låg jag och sov.

Utan att veta... kan det vara så att du råkat ut för samma sak som jag - att din mail kapats och en hel massa spam utgått med dig som avsändare. Jag hade tydligen sänt erbjudanden om bättrre sexliv med hjälp av medikamenter...
Med tanke på den enorma mängd "undeliverable" som kom tillbaka så var nog de som nådde en mottagare väldigt många.

Jag hejdade det genom att ändra lösenord på kontot.

Utan att veta... kan det vara så att du råkat ut för samma sak som jag - att din mail kapats och en hel massa spam utgått med dig som avsändare. Jag hade tydligen sänt erbjudanden om bättrre sexliv med hjälp av medikamenter...
Med tanke på den enorma mängd "undeliverable" som kom tillbaka så var nog de som nådde en mottagare väldigt många.

Jag hejdade det genom att ändra lösenord på kontot.

Ok, då ska jag prova ändra på mitt lösenord. Tack så mycket för tipset :)

Liknande trådar

IT & mobiler :confused: Skickade just iväg lite filer via mail till en kontakt, filernas storlek blev 9,5 MB tillsammans och enligt Hotmail så ska...
Svar
3
· Visningar
1 725
Senast: Carolus
·
IT & mobiler På sistone har jag fått mail av den här typen: (BLÅ TEXT) ============= This is an automatically generated Delivery Status...
Svar
8
· Visningar
1 069
Senast: Magnus_J
·
T
IT & mobiler Om man har skickat ett mail och får ett tillbaka där det står såhär: "This is an automatically generated Delivery Status Notification...
Svar
9
· Visningar
970
Senast: Throlla
·
IT & mobiler Ngn som känner till vad detta är? Är det seriöst (tror inte, men hoppas)? Mailet dök upp i min sambos mailbox idag. FROM:LUCKYDAY...
Svar
5
· Visningar
1 043
Senast: Renkött
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Specialsök (Röd kong)
  • Valp 2025
  • Kattbilder #10