Appaloosa Tävlingar 2011

K

Kris

Hej Alla Appaloosa vänner!
Nu ligger proppen ute och har gjort ett tag inför årets första Appaloosa tävling.
Vem har tänkt att starta sin appaloosa där?
Dom har även ordnat Allbreed klasser med Barrelrace och andra roliga klasser att titta på.
Roligt att ApHC svergie satsar så. De brukar ju vara lite dåligt med ekipage men förra året var det rätt mkt hästar i klasserna.
Missa inte anmälningstidens utgångs datum. 27 April !!
De är Wiebe Lise som domare och han har ju faktiskt varit SM domare här i svergie.
De finns klasser för alla nyböörjare som erfaren..
De måste vara första gången för alla så damma av din appis och kom den 28 maj.

http://www.aphc.se/pdf/Propp 28_5.pdf

:bump::bump::banana:

Sv: Appaloosa Tävlingar 2011

Förlåt anmälnings tiden går ut 20 April!!

Tänkte åka dit med min paint :) Vill bara få bekräftat att det ska vara en veterinärbesiktning vid lunch också innna jag änmäler mig!

Japp de kommer lägga in en vetbest under lunch. Helt säkert. Men mer info kommer på deras hemsida.

Glöm inte att ni kan rida NSBA med era appysar också om de klasserna intresserar er! Det saknas appaloosor där!

Paintarna leder stort än sålänge ;)

HOj skall försöka vara behjälplig med att sy ihop en appistävling här i blekinge.
Blir i samband med youth event som innehåller youth/open allbreeds D och open allbreeds C. Datum är den 21 augusti.:)

Liknande trådar

Western Hej Ville bara snoka hur många som hade tänkt åka på tävlingen som är lagd i Tenhult, Jönköping ? De är en tvådomars tävling för...
Svar
3
· Visningar
1 496
Senast: Samba
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Budget
  • Vad gör vi? Del CCVI
  • Min man är död

Hund, Katt, Andra Djur