Anti virus-app till Android (hjälp en teknikidiot..)

blizz

Trådstartare
Har ni något slags virusskydd i mobilen? Jag har sett att det finns några som är gratis, är de något att ladda hem?

Sv: Anti virus-app till Android (hjälp en teknikidiot..)

Jag har MalewareBytes Anti-Maleware i min S4.
Jag vet inte om det är nödvändigt å ha egentligen, men jag får en lugnare känsla inombords.

Hehe.

Jag har avast på min surfplatta. Gratis att ladda ner i play.

Jag har AVG. Pratade nån gång med en tekniknörd och på han lät det som att det inte (än) är lite stor risk att få virus på mobilen som på datorn... Kändes lite skumt. Jag har laddat ner av samma anledning som Bylund!

Liknande trådar

R
IT & mobiler Jag skulle bli jätte glad och tack sam om nån kan hjälpa mig lite fort! Men det ska finnas nån app som man kan lägga in en bild på...
Svar
0
· Visningar
313
Senast: Raderad medlem 149524
·
Relationer Finns det något bra sätt för en 70 plussare att dejta? Har googlat lite och hittade några sidor som verkade rikta sig till äldre men jag...
Svar
3
· Visningar
675
Senast: cirkus
·
Tjatter Jag har länge(!) velat lära mig några olika språk. I dagsläget kan jag bara svenska och engelska ordentligt. Nu finns det ju till synes...
Svar
5
· Visningar
563
Senast: Derivata
·
IT & mobiler Jag behöver köpa en ny tv, och jag behöver hjälp med vad jag ska titta efter. Har under flera år kollat via äppel-tv och använt flera...
2
Svar
32
· Visningar
1 641
Senast: Malinois
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar