Anmälan till MsvC1 i Sigtuna 29/2 har öppnat.

Tulip

Trådstartare
Ja jag vet att detta är en tråd på gränsen eller övergränsen men jag skriver den i allafall ;).
Med tanke på trycket på tävlingar som är just nu tycker jag att alla ska få chansen att anmäla och när en klubb då öppnar anmälan till en tävling utan att i förväg annonserat om när eller lagt ut prop så vill jag försöka sprida infon så gott jag kan.

Sv: Anmälan till MsvC1 i Sigtuna 29/2 har öppnat.

Kom på att det ju kan vara tdb som sjablat också, ber i så fall om ursäkt till klubben.

Kan vara så att proppen kom ut sent så att datumet när anmälninsgtiden skulle ha påbörjats redan passerats, vilket gör att anmälan öppnas direkt när proppen blivit godkänd av distriktet.

Det är nog en ganska trolig förklaring. Lite trist känns det i alla fall när läget med tävlingar är som det är. Nu blir det ju så att de som råkar få reda på att anmälan öppnat får en väldig fördel, och det känns inte som en slump att hälften av de anmälda tillhör antingen arrangerande klubb eller grannklubben.

. Nu blir det ju så att de som råkar få reda på att anmälan öppnat får en väldig fördel, och det känns inte som en slump att hälften av de anmälda tillhör antingen arrangerande klubb eller grannklubben.

Precis;)

Att hitta anmälningar att anmäla sig till verkar ju vara ett heltidsjobb, man ska väl helst ha TDB öppet dygnet runt.

Liknande trådar

Fritid Har några nya projekt jag funderar på nu och tänker att vi kanske kan ha en tråd för smarta lösningar, budgetvarianter, och allehanda...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 365
Senast: keramin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar