Anlagsprov i morgon - klarar JAG det?

Blueberry

Trådstartare
Billy ska göra anlagsprov (viltspår) i morgon på kvällen, och jag har sett fram emot det så himla länge. :love:

Men... Jag har varit sjuk under veckan, och idag konstaterade doktorn att jag har lunginflammation. :o Jag har inte vilat så värst mycket, har hunnit med både att vara på hästtävling och agilityträning. (Herregud, jag är ju hälsan själv...) Jag har börjat äta penicillin idag och resonerar väl typ att "Ptja, jag kommer ju inte direkt att må sämre i morgon än vad jag gjorde igår..."

Så, ungefär hur lång tid tar ett anlagsprov, inklusive allt från prat och instruktion till spår? (Jag har en spårsäker hund som jobbar snabbt.)

Sv: Anlagsprov i morgon - klarar JAG det?

Det tar ju i stort sett bara den tiden det tar att gå provet. Efteråt fyller domaren i ett papper. Mina hundar har gått på ungefär 15 min och allt som allt har det nog tagit 30 min ungefär.

Ja det tar egentligen inte längre tid än att bara gå ett vanligt spår i samma längd, pratet efteråt tar inte lång stund. Instruktionerna är "där börjar du"... Typ.

Jag överlevde! (Men det var bitvis väldigt jobbigt - den här hostan är inte att leka med)

Och Billy fick röd rosett :D

Grattis!!!

Lunginflammation är inte att leka med. Jättejobbig hosta och så brukar man tappa flåset mer eller mindre.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka