Anders Hallgren, flockledare finns dom ?

V

varahund

Flockledare finns dom ?

Jag har jobbat med hundar hela mitt liv och följt sådana som Anders Hallgren med stort intresse, men idag undrar jag verkligen om Anders själv ägt en hund eller sett hundar agera i flock. Detta kan låta förolämpande, men det är inte menat så !

Själv har jag haft ca 300 hundar och är 52 år och kommer från en familj med gediget hundintresse involverade i allt från brukslydnad, skydd, bevakning, mm.
Jag själv har som mest vid ett och samma tillfälle haft 75 hundar på min kennel för äventyr med hundspann och det har varit hundar som renrasiga siberian huskies, polara blandraser, mm. Jag äger i dag en rottweiler hane på 3 år och har haft fler rottweilers, dobberman, retrievers, mm.
Ifrågasättandet om ledarskap bland hundar från Anders Hallgren anser jag vara ett av det dummaste ifrågasättande som jag någonsin hört.
Jag har även jobbat som chef på större företag i ledarroll och även på skolor som mentor med barn som har och inte har problem, men som alla behöver en som leder dem fram i tiden.
Anders, vad menar du egentligen ? är det så att du uttrycker dig på ett sätt så att vi inte egentligen förstår vad du menar, eller?
Du är känd och sprider absolut nonsens angående flockledare och du har ett ansvar gentemot kommande unga hundförare som faktiskt ser upp till dig som många gör med så mycket annat bra du har skrivit. Jag vill gärna debattera detta med dig på min blogg då jag har många unga som följer den.
Jag är säker på att du kan få lära dig något nytt och även jag.

Jag kommer att be Hundsport publicera denna artikel så att fler kan vara med och tycka till.

Mvh

varahund

Sv: Anders Hallgren, flockledare finns dom ?

Jag tror inte Anders Hallgren är medlem på Bukefalos, så vill du ha svar av just honom är nog en insändare i Hundsport en bättre ide.;)

Sv: Anders Hallgren, flockledare finns dom ?

Jag fattar inte inlägget, ska vi skicka en e-post till Anders med länk till ditt inlägg, eller vill du ha kommentarer på det Anders tycker?

Vad är det han tycker då?

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka