Amigo bravo

Empalie

Trådstartare
Jag tänkte köpa ett Amigo bravo ofodrat regntäcke till min häst och komplettera med liners. Men är så osäker på vilken strl jag ska beställa. Hon har 155 i strl annars. Har ett Jacson regntäcke just nu i 155. Hur hade ni gjort. Tacksam. för svar

Jag tänkte köpa ett Amigo bravo ofodrat regntäcke till min häst och komplettera med liners. Men är så osäker på vilken strl jag ska beställa. Hon har 155 i strl annars. Har ett Jacson regntäcke just nu i 155. Hur hade ni gjort. Tacksam. för svar

Ta din vanliga strl :)
Mina har normalt tex 145 i Amigo serien men i Rambo har dem 140 för de är lite större i strl.

Just 155 hästar brukar inte vara lika krångligt som med de mindre hästarna eftersom det inte finns 150. 145 blir garanterat för litet. Ta alltså 155 som vanligt.

Min har 155 i samtliga Horseware. 155 är också hennes normala storlek. Rambo blir lite långa men de blir inte för stora i bogen så då har jag det hellre så.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Blev till slut tvungen att skaffa mig ett användarkonto efter att ha läst på forumet i det dolda i en halv evighet 🙄 Det som...
2
Svar
20
· Visningar
2 335
Senast: blayenka
·
Utrustning Hej ni med mer koll än mig! Är på jakt efter ett ca 100g täcke till varmblodstravarn. Mailade S-gård med bilder och fick Rhino som rek...
2
Svar
25
· Visningar
3 294
Senast: Ketrawzc
·
Utrustning När jag köpte min häst hade han väldigt lite hull och muskler. Då fick han ett nytt täcke från horseware, amigo 0g med disc front i...
Svar
12
· Visningar
1 523
Senast: Sixten
·
Foder & Strö Jag har insett att jag behöver komplettera med höpellets till min gamla häst. Tandkoll utfördes för en månad sedan, och hästen har...
Svar
4
· Visningar
666
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025
  • Hjälp