W har tappat en sko och kan inte ridas just nu, så idag red jag P igen och det börjar märkas att han fått gå mer den senaste veckan. Hans sjåpighet tycks ha minskat och det är bara någon misstänksam blick ibland. I alla fall på ridbanan. Grisarna vållar inga problem längre när vi promenerar till och från hagen, men då jag rider på ridbanan undviker jag ändå att rida i det hörnet som gränsar till grishagen, för att inte provocera fram några reaktioner i onödan. Han är fortfarande inte 100% trygg med dem, men det känns som om han nästan är det snart.
Nu när sjåpigheten har minskat har i stället en annan sida av honom börjat framträda mer. Han är helt enkelt en rackarns ambitiös kille som gillar att jobba . Just nu känns han förvisso som en pilatesboll, men det märks att han är välskolad.
Nu när sjåpigheten har minskat har i stället en annan sida av honom börjat framträda mer. Han är helt enkelt en rackarns ambitiös kille som gillar att jobba . Just nu känns han förvisso som en pilatesboll, men det märks att han är välskolad.