doleron
Trådstartare
Inför nästa år har jag börjat kolla på vilka klubbar/föreningar/organisationer man ska gå med i och allt det gör mig helt snurrig!
Hittills har jag hållt mig till WRAS tävlingar och alltså bara behövt ett medlemsskap i en WRASklubb, en licens till mig och en till hästen. Men nu känner jag att det kanske vore kul att komma ut på lite andra tävlingar och då blir det mer av en djungel!
För att underlätta lite kan jag ju skriva hur läget är:
Hästen är en Morgan
Bor i Skara
Vill gärna kunna tävla lite olika grenar, men främst reining
Vår nivå ligger rätt lågt, tänk D-C nivå
Har livstids WRASlicens på hästen
Så alla ni andra som tävlar mycket, vad är ni med i, vad tävlar ni och vad har ni för hästar?
Vilka klubbar och organisationer är värda att satsa på, alltså vilka medlemsskap ger tillgång till flest tävlingar?
Hittills har jag hållt mig till WRAS tävlingar och alltså bara behövt ett medlemsskap i en WRASklubb, en licens till mig och en till hästen. Men nu känner jag att det kanske vore kul att komma ut på lite andra tävlingar och då blir det mer av en djungel!
För att underlätta lite kan jag ju skriva hur läget är:
Hästen är en Morgan
Bor i Skara
Vill gärna kunna tävla lite olika grenar, men främst reining
Vår nivå ligger rätt lågt, tänk D-C nivå
Har livstids WRASlicens på hästen
Så alla ni andra som tävlar mycket, vad är ni med i, vad tävlar ni och vad har ni för hästar?
Vilka klubbar och organisationer är värda att satsa på, alltså vilka medlemsskap ger tillgång till flest tävlingar?