Är man försummad får man natta sig själv...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Gandalf

Trådstartare
Jag tyckte väl att det blev tyst omkring mig, tittade ner och fick se detta på hallgolvet:

slocknat.jpg


Tror ni jag har ägnat mig lite för mycket åt datorn under förmiddagen? :angel: :crazy: :D :love:
 
Sv: Är man försummad får man natta sig själv...

Vilken liten sötnos!! :love:

Utslagen hjälte... :p
 
Sv: Är man försummad får man natta sig själv...

Åh vilken liten sötis,Hampe somnade också på golvet en gång när jag satt vid datorn,hade tänkt att jag skulle lägga honom strax efter jag skrivit klart ett inlägg,men då stensov han på golvet...Vet dock inte hur man lägger upp bilder här,men förevigad blev han...
 
Sv: Är man försummad får man natta sig själv...

Åh vilken goding! Helt otroligt hur de bara somnar var som helst.

Min minsting har jag tyvärr ingen bild på, fick inte ens se, men kan tänka mig. Vi håller på att sluta med dagsömn, men tydligen var det för jobbigt att hålla sig vaken, så nedersta trappsteget är väl lagom ställe att lägga sig och snarka järnet på?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 632
Gravid - 1år Vad packar/packade ni? Vad tyckte ni vad viktigast och vad blev överflödigt? Jag har tänkt senaste månaden att man inte behöver så...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 809
Senast: Otherside
·
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
5 018
Senast: Hermelin
·
  • Artikel
Dagbok Fick sådan oerhörd lust att skriva något. Inte som i att hitta på något, utan skriva i princip om det som är nu och här och på riktigt...
Svar
0
· Visningar
612
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Lukt från kattlådan
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare
  • Uppdateringstråd

Omröstningar

Tillbaka
Upp