Abbiebilder

MissFideli

Trådstartare
Tagna av en vän i lördags:

DSC_0891.jpg

DSC_0893.jpg

DSC_0894.jpg

DSC_0897.jpg

Sv: Abbiebilder

Jag tycker både den rosa och lila är söta!!! Men du vet ju vad jag tycker om Abbie....Men vilka fina tassar hon har och jag älskar bilderna där hon spretar med öronen och ser lite sur ut!

Tack :o :p

Håller med, gillar också det där lite buttra uttrycket. Gillar sista bilden i första inlägget också, när hon ligger mot axeln. Hon är så söt så det nästan gör ont!! Vilket det iofs gjorde i axeln, bar runt på henne i drygt 10 min och min arm skakade sen. Vadå otränad :angel:

Vad fina ni är! :love: Abbie är så sööt med nedfällda öron! :love:

Jag var och tittade på sibirungar (eller vad man nu säger) idag på eftermiddagen. Den uppfödaren hade också varit på samma utställning som du i helgen, fast med en annan hona. Den kissen hade fått en pokal. (Fråga mig inte vad det var för pris... :o )

Ungarna var söta såklart, men inget slår britterna... :angel::love:

Troligen hade den blivit Nominerad upp till panel, dom fick pokaler :D
Alla ungar är söta, men brittungar är nått speciellt :angel:

Liknande trådar

Övr. Katt Jag är på gång att för första gången köpa en raskatt, efter att i många år haft bondkatter eller blandraser ❤️ Har jag förstått rätt...
Svar
4
· Visningar
406
Övr. Katt Nu är det dags igen! För varje digitalt deltagande skänker Agria 10sek till katthem. Ska ni vara med? :) Jag tänker filma Kim imorgon...
Svar
2
· Visningar
181
Senast: Glimra
·
Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
420
Senast: KeeNine
·
Övr. Katt Vi har tre katter en hona på två en hane på knappt ett och en äldre hona på 8år. Den yngre honan har varit löpen och är nu dräktig,den...
Svar
8
· Visningar
661

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka