M
MfVd
Grannen som bor snett ovanför oss har en katthona på kanske runt 5 år.
Den katthonan ger sig in i slagsmål med allt och alla.
Och igår flög hon på våra små kattungar på knappa 6 månader!!
Idag vågar inte ena gå ut ens en gång, och knappt den andra som jämt är ute heller. De sitter precis utanför dörren och vill in direkt igen.
Alltså varför låter man en sån, ursäkta ordvalet, idiotisk katt vara en utekatt?! När man vet att den ger sig på allt och alla.
Hon har även varit på våran vuxna katt också, så hon har kommit hem helt blodig och förjävlig
Det måste ju vara något stort fel, eftersom hon även ger sig på dubbelt så stora hankatter, hon ger sig in i slagsmål där det är 2-3 katter MOT henne.
Eller är det normalt att en ensam hona beter sig på det sättet?
Hade jag varit ägare till henne hade jag skämts och inte släppt ut henne.
För han är fullkomligt medveten om vad som händer!!
Grrrr
Sorry, var bara tvungen att skriva av mig lite...
Den katthonan ger sig in i slagsmål med allt och alla.
Och igår flög hon på våra små kattungar på knappa 6 månader!!
Idag vågar inte ena gå ut ens en gång, och knappt den andra som jämt är ute heller. De sitter precis utanför dörren och vill in direkt igen.
Alltså varför låter man en sån, ursäkta ordvalet, idiotisk katt vara en utekatt?! När man vet att den ger sig på allt och alla.
Hon har även varit på våran vuxna katt också, så hon har kommit hem helt blodig och förjävlig
Det måste ju vara något stort fel, eftersom hon även ger sig på dubbelt så stora hankatter, hon ger sig in i slagsmål där det är 2-3 katter MOT henne.
Eller är det normalt att en ensam hona beter sig på det sättet?
Hade jag varit ägare till henne hade jag skämts och inte släppt ut henne.
För han är fullkomligt medveten om vad som händer!!
Grrrr
Sorry, var bara tvungen att skriva av mig lite...