A
annele
Tror jag blir tokig. Har efter mycket om och men beslutat mig för att sälja mitt ena sto och även hittat världens goaste familj. Hästen i fråga är en shettis på 15 år som har körts och ridits en hel del. Dock har hon inte gjort något alls utan gått i hage sedan den 15 januari. Hon har fått lite små ryck i hagen och farit runt i full galopp.
Hade vet. ute idag för en besiktning och då vet. gjorde böjprov så markerade hon så vet. böjde om henne och då enligt vet hade hon 2 gradens hälta på höger fram. Stoet visar ingen hälta under arbete.
Tyvärr så var jag inte hemma själv utan min äldsta dotter var med vid besiktningen. Vet kunde inte känna någon värme eller svullnad och hon hittade ej heller några andra saker som skulle kunna ge denna hälta.
Finns det någon här inne som har någon erfarenhet av detta???
Hade vet. ute idag för en besiktning och då vet. gjorde böjprov så markerade hon så vet. böjde om henne och då enligt vet hade hon 2 gradens hälta på höger fram. Stoet visar ingen hälta under arbete.
Tyvärr så var jag inte hemma själv utan min äldsta dotter var med vid besiktningen. Vet kunde inte känna någon värme eller svullnad och hon hittade ej heller några andra saker som skulle kunna ge denna hälta.
Finns det någon här inne som har någon erfarenhet av detta???