Asa_S
Trådstartare
Dottern har åkt till USA på träningsläger och nu helt plötsligt vill tränaren ha fullmakt av oss som vårdnadshavare. Eftersom jag vet att de tyckt en massa saker om behandlingar som dottern "borde" ha därför att de själva haft nytta av dessa (fast de haft problem på andra ställen) så känner jag mig nu skeptisk till detta, eftersom det för någon dag sedan rapporterades om ett kiropraktorbesök som hon följt med på men inte fått behandling för att det saknades fullmakt. Jag kan tänka mig att skriva en fullmakt för just detta besök trots att vi här hemma varit på olika behandlingsställen och hon fått diagnosen djup muskelinflammation men eftersom tränaren verkar vilja ha en rätt allmänt hållen fullmakt anar jag lite ugglor i mossen och undrar om det finns någon som vet i vilka "vanliga" situationer det kan tänkas krävas en fullmakt. Hon har ett intyg från försäkringsbolaget för akut sjukvård, behövs det även en fullmakt för det, tex? De är där i 3 veckor så det är ju inte fråga om skolgång eller dylikt, utan förutom tävlingar/träning är det ju som underårig turist fast utan föräldrarna som hon är där.