12 veckors vaccinering

Fibusen

Trådstartare
Måste det ske prick på dagen,eller kan man ge nån dag tidigare? Nån dag efter antar jag är uteslutet?

Ahh,ok,det vore ju klart det bästa! Hon blir 12 veckor Fredag den 16 Januari,men den dagen kommer jag sitta och bila för att hämta hem min häst hela dagen,sen blir det ju helg,och på Måndagen så kommer vi vara bortresta,men då funkar det alltså att be om tid sen från Tisdag då,alltså 12 veckor och 4 dagar? Och grundvaccinationen är helt godkänd sen? Gud vad skönt! :D

Liknande trådar

Hundhälsa Häromdagen kom en annons från en hunduppfödare i min närhet om nyfödda valpar som skulle vara leveransklara i mitten av december. Det...
Svar
13
· Visningar
1 501
Senast: Puffindog
·
Hundhälsa Då Pudeln vägrar äta allt det står ”hundmat” på börjar jag titta på alternativa lösningar. Hon är inte känslig i magen och van att äta...
Svar
7
· Visningar
519
Senast: Sel
·
Hundhälsa Varulven äter för tillfället Onsior men jag är inte nöjd, är Librea så mycket bättre? Jag hade tänkt ta bort honom nu i höst, men det är...
Svar
12
· Visningar
1 540
Senast: Hgfy
·
Hundhälsa Två små barn på 4 år har börjat sätta spår på vår 7 åriga tik. Hon har alltid varit speciellt, på ett bra sätt. Men nu har det allt mer...
Svar
13
· Visningar
1 099
Senast: snöflingor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka