12 veckors vaccinering

Fibusen

Trådstartare
Måste det ske prick på dagen,eller kan man ge nån dag tidigare? Nån dag efter antar jag är uteslutet?

Ahh,ok,det vore ju klart det bästa! Hon blir 12 veckor Fredag den 16 Januari,men den dagen kommer jag sitta och bila för att hämta hem min häst hela dagen,sen blir det ju helg,och på Måndagen så kommer vi vara bortresta,men då funkar det alltså att be om tid sen från Tisdag då,alltså 12 veckor och 4 dagar? Och grundvaccinationen är helt godkänd sen? Gud vad skönt! :D

Liknande trådar

Hundhälsa Varulven äter för tillfället Onsior men jag är inte nöjd, är Librea så mycket bättre? Jag hade tänkt ta bort honom nu i höst, men det är...
Svar
12
· Visningar
1 217
Senast: Hgfy
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
933
Senast: igbest
·
Hundhälsa Hej Min valp på 12 veckor som har varit någorlunda rumsren (ca 0-4 olyckor om dagen), säger alltid till eller så ser man när han behöver...
Svar
4
· Visningar
1 245
Kropp & Själ Jag har en vårta på ena fingret. Den sitter illa till och gör j*kligt ont till och från. Efter drygt 3 år har den fortfarande inte velat...
2 3
Svar
49
· Visningar
2 129
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar