1 meters sugrör, vart köpa?

Mariaauto

Trådstartare
Min katt älskar sugrör, att busa med dem, att gnaga, å att bara bära omkring på dem, ju längre desstu bättre. För några års sen köpte vi 1-metare på ikea, som han älskade.

Nu till problemet, min sambo som är elkonsult, försöker bygga adapters, men när krympslangen skall på så hänger de en katt i ena ändan!! :D

Roligt en stund, men de blir dyrt i längden å de är ju lite riskabelt om de blir så hål som gör att slangen spricker när man värmer den.

Så vet nån vart man köper dem?

Sv: 1 meters sugrör, vart köpa?

Fungerar det inte lika bra med vanliga sugrör eller pennor?Mina katter är pennälskare,haha.

njae, vanliga sugrör är roliga en stund, å sen är de inte lika kul att leka själv. roligaste är när jag springer först å håller sugröret å han springer efter :) Låter som en hel elefanthjord när de händer ;)

Koppla ihop dem funkar inte, de glider ju isär, å eftersom han gnager så tycker jag inte heller de är lämpligt att tex limma ihop dem.

Mer tips tack!! :)

Om han gillar när du springer runt med det så kanske du kan hitta ett bra och roligt snöre någonstans istället?

men de prasslar inte å låter inte kul när man drar dem på golvet om man måste leka själv ;) haha han är galen i sugrör, de liksom duger inte med snören om man inte retar han väldigt mkt först.

Kan man inte tejpa ihop sugrören så det blir till ett långt?

du får ta sån där latextejp som man kan ha på hästarnas bett ;)

knyt fast ett snöre i ett sugrör? :D

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka