Tröstshoppade mitt första Kingsland schabrak på väg från tandläkaren. Har sån jäkla tandläkarskräck så jag förtjänade de.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu avverkar de i hästarnas vinterhage, så de är förvisade till sommarhagen som bara består av tråd = unghästen kan rymma när som helst. Vågar därför inte rida Ariel och jag är såååå ridsugen. Slår vad om att avverkningen är klar på onsdag, eftersom jag åker till Gbg på torsdag...
Går det inte att ställa in unghästen medans du rider? Låter ju skittråkigt annars....
@Habina men det kan väl inte spela nån som helst roll om de får stå inne någon timma medans du rider några dar ? Jämfört med att du inte kan rida alls och när de går ute så mycket ?
Jag känner precis likadan med mina hästar, @Habina - tycker jättesynd om dom ifall de måste stå inne nån timme, särskilt medans det är fint väder.
Men skulle det kunna hjälpa att ge de andra hästarna hö i hagen medans du rider Ariel? Då håller de sig förhoppningsvis innanför staketet?
Tjatigt med så långdragen hosta. Har tyvärr inte direkt några tips.På måndag ska Barb in på kliniken. Det känns som om hon egentligen är på bättringsvägen även om det svänger ganska mycket upp och ner. Vill att hon ska få slemlösande iaf så hon får hjälp att få ur sig allt skräp. Vågar inte bara rida och att hon ska få hosta upp det sega, är rädd att det ska ge skador på luftrören om hon håller på att hosta för mycket:/.
Skrittade en sväng i vårsolen i veckan och hon fic ett hostanfall om 4-5 hostningar efter ca 20 minuter, vilket är en rätt stor förbättring mot för några veckor sen. Så jag hade väl kunnat ha is i magen egentligen. Men det är så svåååårt! Hur jag än gör känner jag antingen att jag gör för mycket eller för lite.
Även jag gillar din nya pålla@Marvin , är så himla förtjust i din häst, så himla fin!
Kan bara hålla med, hon är en riktig modell.Elle är iaf snyggaste hästen i den här tråden!