@Marvin , är så himla förtjust i din häst, så himla fin!
Tack! Det är jag med!
Fast hon fick minuspoäng idag när hon blev rädd för sig själv och hoppade till och landande med en bakhov på min fot.
Min fot är blå nu.
@Gabby_Ossi Tack!
Jag har helt klart blivit mesigare efter den andra omkullridningen (den första var ju egentligen värre, men den kommer jag ju inte ihåg). Visst klarar hon ut det när vi kommer fel, men jag känner mig osäker. Antar att det är nåt slags sundhetstecken.
@PrinceFair Tack! Nej, debutant kräver inte så mycket mer än "vanlig ridning". Fast jag har märkt att det som är vanlig ridning för mig är ganska tufft jämfört med en del andra.
@sorbifolia Inga planerade tävlingar. Möjligen att vi skuttar runt Udden i slutet av april om allt känns ok. Ingen av de andra tävlingarna känns aktuella. Sen har vi tävling på hemmaplan 3 juli, då tänkte jag vara med om vi är klara för det. Fast då ska jag vara funktionär också...
Vad kul att det kändes så bra på hoppträningen!
@mackan Jo, hon har inte gått mycket i vinter, så vi började ganska lugnt. Sen råkade jag visst trappa upp lite, men nu ska vi ta det lite lugnare igen.
Å andra sidan kändes det väldigt bra just att börja med att åka på träning 2 dagar efter varandra på samma ställe. Då fick vi tränat och befäst lastningen och åkandet lite, dessutom på helgen när det är 1. Dagsljus och 2. Inte så stressigt som det alltid är på kvällsträningar när man kommer som en skållad bäver från jobbet och inte hinner äta.