Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Habina Då hade jag tryckt på pausknappen. Rid ut när du har lust, hoppa när du har lust, eller strunta i att rida öht om du har lust med detDu kanske behöver ha som målsätting att sluta lägga upp mål förrän du faktiskt känt efter vad Du tycker är roligt med ridningen?
Det är jättesvårt att hitta sig själv om man blir påverkad av vad alla andra tycker att man ska prestera.
Ok. Min gammelman hade problem med diarré och kolik.Han hade den andra sortens kolik och tål inte betfor eller jäst. Så nu äter han bara grovfoder. Sen ska han få varmluftstorkad havre..
Ledsamt med din systers hästIdag red vi andra omgången i div II hoppallsvenskan, Bruce var 0a i grunden och laget gick vidare till omhoppning! Första gången Bruce gick omhoppning, och jag har inte ridit heller på säkert 6-7 år. Men det blev en felfri runda till och 3e snabbaste tid av de felfria! Och laget tog hem vinsten och leder även serien inför sista omgången
![]()
Så det var en riktigt rolig tävlingsdag trots att uppladdningen var värsta tänkbara, när jag kom hem från clinic på Flyinge igår fick jag veta att min systers häst gått omkull i hagen och nu finns han inte mer. Det svänger verkligen fort i den här sporten.
![]()