Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
jag ska sälja min mini shetland och tänkte höra om ni har förslag på vad jag ska använda för avtal..
Hon ska ha hästen på prov i 2...
Hästmänniskan
Har haft ett par hästar ute på annons och bara fått mail och sms-svar. Tycker det känns oseriöst. I början svarade jag på dessa, men de...
Ekonomi & Juridik
Nu är det så att det uppkommit problem i stallet där jag har min häst. Hyran höjdes enligt alla skrivna sätt, men en av den inhyrda...
Hästmänniskan
Jag skulle behöva lite tankar och tips för att motivera mig själv att rida. Min häst är 20 år och ska inte ridas på bana, utan bara på...
Hästmänniskan
Hästen jag ska köpa har inga papper på vaccinationer, och ägaren som äger hästen idag har inte vaccinerat henne under det året som han...
Hästmänniskan
Lyckades med bedriften att trycka axeln ur led igår..
Hästen snubblade till i nedförsbacke och gick ned på knä, mjukt underlag så inga...
Hästmänniskan
Snart är ju vintern här... Typ. Jag vet att jag måste skaffa något nytt varmt att ha på underkroppen, har kommit fram till att täckkjol...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.