Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Y
Hästmänniskan är det någon som vet hur offta en hyresvärd får lov att höja hyra, hur lång tid som måste gå mellan höjningarna och med hur många...
Svar
3
· Visningar
8 803
Senast: Inte_Ung
·
L
Hästmänniskan vad hästen är värd. Det gör jag också. Hbl vallack 17 år 167 cm utb LA dressyr och hoppad 1.20. Inga tävlingsreultat, men har tävlat...
Svar
5
· Visningar
1 056
Hästmänniskan Jag och en kopmis har funderat att lägga spån i stallgången. stallgången som den är nu är väldigt slät och hästarna halkar lätt. Ni...
Svar
14
· Visningar
2 385
Senast: sweep
·
G
Hästmänniskan Jag skulle gärna vilja ha någa tips om hur man enklast o billigast anlägger något som duger bra till vardagsträning. Att jag skriver...
Svar
5
· Visningar
1 150
Senast: Moniq
·
Hästmänniskan Är det någon som vet om det ska vara någon speciell färg om man ska måla hinderbommar, att det ska vara utomhusfärg förstår jag men om...
Svar
3
· Visningar
1 251
Senast: ameo
·
C
Hästmänniskan Min kompis ska nu köpa häst. Ett Engelskt fullblod, 155 cm -94 Väver ibland. Har fina gångarter. Snäll och trevlig. Utbildad LA dressyr...
Svar
10
· Visningar
1 330
Senast: selmaH
·
C
Hästmänniskan Funderar på att bredda stallet då jag sett en annan bredda sitt stall med färdiga betongsektioner. Tydligen så handlar det om sektioner...
Svar
2
· Visningar
1 197
Senast: Bubben
·
Hästmänniskan Elektroniskt \"råttjagare\". Fick tipset av en kompis att skaffa en sådan till sadelkammaren. Ngn som vet VAR man handlar en sådan? Och...
Svar
6
· Visningar
2 958
Senast: kopparberg
·
Hästmänniskan Vad gör man eg när pållan varit dålig och nått taket på veterinärvårdsförsäkringen? Hon är försäkrad i IF och de har 50 000 i...
Svar
3
· Visningar
1 042
Senast: Maris_
·
T
Hästmänniskan Om du är/har fodervärd, vad betalar du/den? Allt? Det jag funderar mest på är om fodervärden brukar betala försäkringskostnaden och...
Svar
4
· Visningar
1 047
Senast: **BORTTAGEN**
·
Hästmänniskan Hej! Någon som vet vad det kostar att byta golv i ett släp? Det är ett plywoodgolv, hur länge brukar det hålla och kan man byta till...
Svar
12
· Visningar
1 704
Senast: cilvia
·
F
Hästmänniskan Är det någon som vet vad det finns för typer av distans utbildningar inom häst?? Allt är intressant! Eller något som ligger i Dalarna...
Svar
1
· Visningar
952
Senast: MysticDream
·
T
Hästmänniskan Ngn som vet ngt bra? :)
Svar
9
· Visningar
4 207
Senast: MysticDream
·
T
Hästmänniskan Nu har jag surfat runt både på Buke och på andra annonssidor och det som slår mig är att hästar generellt sätt, är otroligt dyra. Varför...
Svar
11
· Visningar
1 084
P
Hästmänniskan Tänkte kolla upp försäkringen lite bättre då jag dumt nog inte är så insatt i det. Har min 18-åriga pålla försäkrad i If (från tidigare...
Svar
5
· Visningar
1 043
Senast: Domaren
·
B
Hästmänniskan Jag har varit till ATG-kliniken på Solvalla för en hältutredning med min häst. Trots att jag bor bara 2,5 mil från Strömsholm så valde...
Svar
15
· Visningar
2 403
Senast: Krims
·
Hästmänniskan Idag hyr vi ut ett par stallplatser (kallhyra), men fram över kommer en ridbana att byggas med belysning och visst hindermaterial...
Svar
2
· Visningar
1 036
Senast: Oxxx
·
P
Hästmänniskan kurser & hästskötarexamen!..HJÄLP! hej hej.. har läst att för att komma in på hippolgen behöver man inte ha gått nått naturbruks...
Svar
1
· Visningar
1 126
Senast: Zaga
·
R
Hästmänniskan och in i hagen får man göra så?Jag bor i ett hus(som vi hyr)till detta hör ekonomibyggnader.Vägen som leder till vårt hus går bara hit...
Svar
12
· Visningar
1 745
Senast: yodi
·
P
Hästmänniskan Hej! Någon som har erfarenhet av batteridrivet elaggregat som laddas med solceller? Fördelar, nackdelar? :confused:
Svar
2
· Visningar
1 811

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka