Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Jag har tankar på en lösdrift för unghästar. Vad skulle ni som hästägare vilja att det ingick i konceptet?
Svar
17
· Visningar
1 220
Senast: psychogrrl
·
P
Hästmänniskan Har fått väldigt många förfrågningar om jag vill hyra ut mina hästar/ponnier i sommar till privatpersoner och ridverksamheter. Vad är...
Svar
3
· Visningar
1 155
Senast: Boj
·
F
Hästmänniskan Tänkte höra om någon har varit i samma situation som jag, eller vet vad man kan göra. I början av november var jag med om en olycka...
Svar
17
· Visningar
1 481
Senast: knoppan
·
Svar
0
· Visningar
176
Senast: ii-ssa
·
Svar
0
· Visningar
183
·
Gnägg Jag kommer alltid att minnas dig. Du och jag är minnen för livet. Min älskade ponny. Jag saknar dig mest av allt.
Svar
0
· Visningar
184
·
Svar
0
· Visningar
191
·
Gnägg Jag på kajsa men jag syns ej :P haha
Svar
0
· Visningar
244
·
Gnägg Älskade Nicole. Minnen för livet.
Svar
0
· Visningar
168
·
Svar
0
· Visningar
183
·
Gnägg Min underbara sköthäst. Du är verkligen bäst. Mr kiwi - 25 maj 1995 Angloarab/Eng. Fbl
Svar
0
· Visningar
208
·
T
Hästmänniskan Vem skall man vända sig till när man skall byta ägare info i hästpasset?
Svar
2
· Visningar
894
Senast: Tinka
·
Hästmänniskan Som säkert alla vid detta laget vet så skall ju alla hästar ha pass innan detta år är slut. Jag har en Partbred arab som har pass och är...
Svar
3
· Visningar
787
Senast: Cesam
·
Hästmänniskan Usch jag är så velig... Har köpt en liten gård på 12 ha och ska söka EU bidrag. Hushållningssällskapet kan hjälpa mig mot en avgift på...
Svar
6
· Visningar
1 100
Senast: fejko
·
J
Hästmänniskan Vet någon nått om ridlärar utbildningen vid umeå universitet? Vilka krav är det för att komma in m.m? försökte maila dit men det...
Svar
1
· Visningar
842
Senast: Zaga
·
Svar
0
· Visningar
160
Senast: _moa_
·
Hästmänniskan Undrar lite vad det kan tänkas kosta att röntga en häst, has- och knäleder bak, på ATG-klinik. Antar att det skiljer sig beroende på var...
Svar
6
· Visningar
1 471
Senast: Hannely
·
C
Hästmänniskan Hejsan! Jag köpte en nordis för tre veckor sedan, innan han kom veterinärbesiktades han utan anmärkning. Redan de första dagarna lade...
Svar
15
· Visningar
1 743
Senast: Coffeaclub
·
N
Hästmänniskan Någon som vet nånting om det? I vilka länder det finns, om intagningspoängen är annorlunda än här i Sverige, kvalitén på utbildningen...
Svar
11
· Visningar
2 712
Senast: Linda_77
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama