Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb 1. Grupparbeten 2. Gruppens medlemmar 3. Gruppens dåliga kommunikation 4. Mycket att läsa på 5. Man glömmer lunchen hemma 6...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
7 931
Senast: MiniLi
·
Skola & Jobb Nu har jag bokat uppkörning och teoriprov. Uppkörningen har jag ingen ångest över men uppskrivningen.. :crazy: Har ni några tips...
Svar
10
· Visningar
1 105
Senast: Gimlan
·
Skola & Jobb Hej, börjar med standarden att detta antagligen kommer bli ett långt inlägg och att jag är anonym av en anledning och om du vet vem jag...
Svar
17
· Visningar
2 572
Skola & Jobb Jag ska i dagarna nu börja på mitt nya jobb, i en butik med kollektivavtal inom handels. Jag har tidigare arbetat 4,5 år inom handels...
Svar
11
· Visningar
2 877
Senast: Raderad medlem 6459
·
Skola & Jobb Nu börjar det planeras semeterider och sommarjobb. Hur ska ni jobba i sommar? Jag sitter och funderar på vilka skyldigheter jag har...
Svar
13
· Visningar
1 838
Senast: Manji
·
Skola & Jobb Hello smarta människor! Började jobba i en smyckesbutik (en tjänst på endast 3h) för bara 2-3 veckor sedan. Jag har sagt upp mig men...
Svar
8
· Visningar
1 808
Senast: Teilani
·
Skola & Jobb agaga.. behöver råd! Är inte van vid att ha massa veckor betald semester så nu till i-landsproblemet vart jag ska lägga dem. Tänkte ta 5...
Svar
17
· Visningar
2 230
Senast: Emtherlia
·
Skola & Jobb För det första, jag är för gammal för ÄU men tror ändå jag kan få bäst svar här :) Jag är utbildad elektriker men jobbar som...
Svar
14
· Visningar
1 779
Senast: Fragile
·
Skola & Jobb Vilka uppgifter måste man uppge om sig själv när man begär uppgifter ifrån diarium (via mail)? Vilka uppgifter får man sig tillsänt...
Svar
10
· Visningar
1 240
Senast: Ms Sally
·
Skola & Jobb Jag har sökt Högskoleutbildningar under ett fåtal terminer, men har aldrig kommit in. Var tyvärr ingen stjärna i skolan. Men satt och...
Svar
15
· Visningar
3 004
Senast: wreh
·
Skola & Jobb Är det någon här som har gjort det? Jag tänkte läsa en masters till hösten om jag inte får jobb före dess. Har därför kollat på...
Svar
8
· Visningar
4 493
Senast: knoppet
·
Skola & Jobb Hur skulle ni räkna ut 96/2.4 utan miniräknare? Har ni något fiffigt sätt att ställa upp det hela om ni måste räkna ut det exakt?
Svar
13
· Visningar
1 441
Senast: Russinet
·
Skola & Jobb Det verkar vara en smått evig fråga i mitt stilla (hmm) sinne vad jag egentligen ska jobba med. Nu kör jag taxi och trivs (för det...
Svar
11
· Visningar
1 843
Senast: sweep
·
Skola & Jobb Eller som det heter på mitt företag *Företagets namn* Talk. Vi har ett "talk" en gång om året mellan chef och medarbetare. Då tar vi...
Svar
17
· Visningar
3 757
Senast: Sissa
·
Skola & Jobb Jag har startat liknande trådar innan, ber om ursäkt om jag känns upprepande. Jag går lite i cirklar... Iallafall, jag skulle vilja...
Svar
5
· Visningar
2 398
Skola & Jobb Tänkte höra om det är någon härinne som har erfarenhet eller någon form av upplevelse av Lernia och deras Meritportfölj eller M3 Spår 2...
Svar
11
· Visningar
1 917
Senast: Killaloe
·
Skola & Jobb Hade en provanställning som hipp som happ avslutades helt oväntat och utan närmare förklaring. Fick drygt 2,5 månadslöner extra...
2
Svar
24
· Visningar
3 997
Senast: Miss
·
Skola & Jobb Jag kan ju börja med detta här ju... Jag gick ut gymnasiet år 07 och fick utb undersköterska och personlig assistent. Jobbade med...
2
Svar
39
· Visningar
4 902
Senast: sofiaspel
·
Skola & Jobb Hej! Jag har ett aning förvirrande "problem"... kortfattat kan vi säga att jag vill satsa på ett yrke som min handläggare säger är...
Svar
7
· Visningar
3 983
Senast: Wega
·
Skola & Jobb Jag såg i en annan tråd att flera blev förvånade över att man inte hade fika raster. Själv sätter jag mig i min reception och...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
12 297
Senast: Calazirya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp