Eller tvärs om. Alltså förlåt, jag vill inte verka otrevlig mot alla i tråden som är ofrivilligt singlar o lider av det men som jag älskar att leva ensam. Jag är s å h i m l a t i l l f r e d s. Känner mig så jävla ego att jag får dåligt samvete men kan inte låta bli att älska det och fånle tusen gånger om dagen när jag inser att det är
mitt liv.
Skrev ett meddelande till min numera fd dejt o han tog det bra. Skönt. Insåg nu att när jag var sjuk o inte träffade min häst på 4 dagar (inte varit ifrån honom så länge sedan 2012) att jag verkligen, verkligen saknade ihjäl mig och att jag faktiskt bara vill lägga all min tid utanför jobbet på min häst och att sköta min sömn o att laga ordentlig mat själv i mitt lilla hönshus (huset jag bor i har varit det
). Ordning o reda, fullt fokus på träningen med hästen.
Och idag när jag varit iväg o tränat o hade eftermiddagen över (jobbar sent skift denna veckan så börjar i morgon) åkte jag ensam iväg till en påskgrej o sen till IKEA. Älskar att åka runt själv i min lilla elbil, lyssna på P3 Dokumentär och försöka köra rätt, fika när jag känner för det o prata med mina vänner under tiden på messenger när jag känner för det. Känner mig som en eremit mitt i en storstadsregion, så nöjd