Jag tycker det är konstigt med de på Tinder som i sin presentation bara har skrivit sin längd och inget mer. Hade inte blivit intresserad då.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och själv skulle jag snarare backa om någon framhäver sim längd.
Driver du med oss?Jag tycker också det är negativt. Men många tjejer har det som preferens och då är det bra att få fram det.
Jag är också väldigt ärlig med sånt. Det skulle ändå visa sig ganska snabbt att jag är osocial och blir helt utmattad av för mycket sociala grejer. Om jag hade försökt framhäva det jag ser som positivt med mig, och inte visat det negativa, skulle jag vara sjukt nervös inför träff (och även fortsätta träffar). Känns som risk att personen får en bild av mig som inte stämmer och blir besviken på verkligheten typ.
Men varför ska man ta upp ämnet längd? Alltså ja, jag har fattat att det verkar vara en issue för dig, men jag kan inte förstå varför man måste ta upp det ens? Du ser väl hur lång dejten är på ett ungefär när ni träffas? Jag menar pga dej har jag och maken haft ett samtal om längd för första gången i vårt förhållande. Jag har känt honom sedan 2007 och aldrig har vi pratat om varken hans eller min längd tidigare...Alltså att man gör det på ett smidigt sätt. Det finns flera exempel från tidigare tråden där man har kommit in på ämnet. Inte att man bör komma in på ämnet direkt. Lite hjärna får man nog använda själv när man läser råd . Man behöver inte framhäva utan bara att ämnet längd kommer på tal . Enklast är ändå att skriva det i profilen.
Men varför ska man ta upp ämnet längd? Alltså ja, jag har fattat att det verkar vara en issue för dig, men jag kan inte förstå varför man måste ta upp det ens? Du ser väl hur lång dejten är på ett ungefär när ni träffas? Jag menar pga dej har jag och maken haft ett samtal om längd för första gången i vårt förhållande. Jag har känt honom sedan 2007 och aldrig har vi pratat om varken hans eller min längd tidigare...
Fast framställer du dig som introvert och knappt några vänner så får du inte många matches som kille. Många tjejer och populära tjejer har ett väldigt rikt socialt liv. Iaf, framstår dom som det. Vänner kommer alltid längst upp när man frågar om deras intressen. Resa & vänner. Det nästan bara de intressen många har...
Fast framställer du dig som introvert och knappt några vänner så får du inte många matches som kille. Många tjejer och populära tjejer har ett väldigt rikt socialt liv. Iaf, framstår dom som det. Vänner kommer alltid längst upp när man frågar om deras intressen. Resa & vänner. Det är nästan bara de intressen många har...
Men varför vill man matcha med någon som är helt fel för en?
Jag är rätt social och framåt. Om en kille låtsats vara detsamma och sen är osocial, svårpratat etc hade jag känt mig rätt besviken när verkligheten kommer fram.
Tycker du det är ok att ljuga om annat?
Typ att jag påstår att jag jobbar som advokat tex?
Eller mer i dina spår om jag säger att jag är 155 och eg är mina 172.
För oss som är sociala och uppskattar det i en partner är det inte en lite ok vit lögn.
Det är en dealbreaker för många.
Det är ju inte snubbarna som ljuger bäst som får till förhållanden.
Inte heller bara långa.
Det är de män som är behagliga/intresssnta/kul att hänga med.
Oddsen att det blir trevligt i längden är ju om man matchar inuti med.
Jag har ju inte tinder, men de jag träffat genom dejtingsajter har jag tyckt det varit jätteskönt när de är lite lika mig på den punkten. Då har de visserligen varit socialare än jag är, men ändå mindre än de flesta andra. Det är väl viktigare att hitta rätt person/personer som man trivs med, än att hitta så många som möjligt som det ändå inte blir nåt med eftersom man är för olika? Jag väljer bort de som verkar festa varje helg och som har femtioelva aktiviteter på gång hela tiden, även om jag såklart inte behöver vara med så vet jag att jag funkar dåligt ihop med folk vars liv går i 180.Fast framställer du dig som introvert och knappt några vänner så får du inte många matches som kille. Många tjejer och populära tjejer har ett väldigt rikt socialt liv. Iaf, framstår dom som det. Vänner kommer alltid längst upp när man frågar om deras intressen. Resa & vänner. Det nästan bara de intressen många har...
Nej nej, inte DEN längden.
(Höhö)
Pytt, du skulle omsvärmas av massa killar och lämna mig helt ensam med mina isblå ögon på fem minuter blankt.Jag kan följa med dig, skulle tycka det var askul
Mäh. Den enda längden som är genuint viktig liksom. Och DEN pratar vi inte om.