Vasaritten 2008

Sv: Vasaritten 2008

Kanske det! Ska bli hur kul som helst! Nu när träningsvärken har lagt sig så.. :)

//Kattis

Vart helt chockad över att resultatlistorna var ute redan tidigt imorse. Mkt bra jobbat.
Någon som har bilder från ritten eller vet vart de brukar komma ut bilder?:bump:

GRATTIS till alla duktiga! Kristina och Polenta, Maria och Pargin, Myy och Pluto Bartok, Helena och Niko och såklart Anneli och Dahle som vann 85km-klassen! Härligt jobbat! :bow:

TACK!!

Jag tar åt mig, för en så svår bana har jag aldrig ridit förut och min häst gjorde en kanonprestation :banana:

Myy, så stolt, så stolt ;)

Tack så mycket. :bump: Är super nöjd med dagen, efter strul med både lös sko och försvunnen sadelgjord.
Är också fruktansvärt stolt över min underbara tjej, :love: Hon kändes så pigg och glad på väg in mot mål, hade klarat en sträcka till om jag bet om det och det känns så kul att avsluta med en pigg häst.
Ser verklingen fram emot nästa tävling!

Tack till alla som medverkade till att Vasaritten blev en sådan toppen ritt, Bra kartor och välmarkerat, hjälpsamma funktionärer och underbar natur. Kommer mer än gärna tillbaka. :bow:

Ja hej där alla distansare, även jag och min kuse var med på Vasaritten:love: helt underbara ridvägar och mycket bra och välmarkerade vägar med toppenbra funktionärer..
första distansridningen för mig men är på hugget nu. Det enda tråkiga är att jag råka bryta av mitt långfinger under sista milen men är glad i hågen ändå..
Tyvärr väntade jag en dag med åka kolla fingret för trodde den var "bara" stukad så nu gör det bara mer ont och grämer mig för jag inte riktigt kan rida på 3 veckor med den fruktansvärda stora gipsinpackningen på handen.:grin:

Klart ni ska vara stolta!! Jag är banne mig stolt över er :D :bow: :bow: Nästa år är jag och Rilla också med! :bump:

Såg dig Myy på bilderna, tjusigt värre! Fast inga bilder på Kristina och Polenta va? Måste kolla dalarnas hemsida, vill se meeer bilder :)

Synd bara att man inte fick några diplom i år....särskilt från vasaritten de brukar vara så fina.

Nu har jag också sett bilderna! Så kul att det stod en fotograf i backen och att man själv kom med på bild. Ska höra mig för om man kan få "låna den bilden".

Har nu kollat in bilderna, jätte roligt att se bilder speciellt när man själv kommer med :) Någon som har fler?:d
Håller med alla andra, detta var verklgen en toppendag. Allting funkade som de skulle och ja vägarna de är verkligen toppen så glad att jag bor här.

Nu har jag också sett bilderna! Så kul att det stod en fotograf i backen och att man själv kom med på bild. Ska höra mig för om man kan få "låna den bilden".

Om det är från nerikes hemsida du vill låna bild kan du pm.a mig din mailadress så kan jag skicka dem.

/ Fotografen

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 490
Senast: Mia_R
·
Körning En av mina vänners dotter ska gifta sig i sommar och de ska åka häst och vagn hem från kyrkan. Hennes gamla ponnytravare ska dra min...
Svar
10
· Visningar
1 200
Senast: ameo
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För längesen gick undertecknad in på en bilfirma och spontanköpte en ny bil. Jag behövde inte tänka så mycket på pengar på den tiden...
Svar
6
· Visningar
689
Senast: cassiopeja
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 313
Senast: Lady_S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vi som tränar för tävling i agility. Del 2.
  • Kräkningar
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka