Vad gör vi? Del CXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sökt ett jobb till. En tjänst som blev tillsatt för typ två veckor sen låg ute igen, så jag sökte igen. Är här i byn, vore ju skönt att kunna gå eller cykla till jobbet. Vi får väl se om det blir nåt den här gången. Jag har erfarenhet och bor ju nära, borde vara värt nånting.

min tut har också lagt av. Verkstan upplyste om det när jag hämtade från senaste servicen. Sjukt irriterande eftersom jag upptäckt att jag behöver den.

Som när en skåpbil försökte tränga mig av vägen när det blev enfiligt. Plus att jag ju inte längre kan tuta vid tutstenen,.. Vilket innebär otur.:jawdrop::jawdrop::jawdrop:

Bromsbelägg och skivor kommer att behöva bytas nån gång i höst och då får de ta tutan i samma vända.

Ja men precis, så störigt! Jag har ingen tutsten :D och använder den aldrig för att visa min irritation heller, så den används i princip aldrig. Men det känns ju lite läskigt att den inte finns där ifall man skulle behöva påtala fara.

Nu har jag fullserviceavtal så det blir ingen kostnad för min del men det är ändå lite störigt att behöva åka fram och tillbaks till verkstan utanför stan hela tiden. Nyss var det oljebyte för bara en månad sedan, sen verkstad idag, sannolikt verkstad igen snart när de hunnit få hem reservdelarna och sen byte till vinterdäck strax. SÅ mycket tycker jag inte om att hänga där.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
311
Senast: DarkInNight
·
Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
229
Senast: Mia_R
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
492
Mat Jag (som de flesta) äter 3 gånger per dag, d v s 21 måltider i veckan. Frukost kan jag lätt göra vegetarisk om jag tar ost på mackan. Då...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 466
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vi som tränar för tävling i agility. Del 2.
  • Kräkningar
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka