Tråd för värdelöst vetande del 32

Status
Stängd för vidare inlägg.
Katten ville inte bli sprutad. Stackars liten. Kom inte igenom skinnet men till slut lyckades pappa. Hon har kissat blod. Får ringa vet och rådfråga. Blä och fy.
Jag är extremt känslig för motgångar just nu. Vill bara gråta.

Katten ville inte bli sprutad. Stackars liten. Kom inte igenom skinnet men till slut lyckades pappa. Hon har kissat blod. Får ringa vet och rådfråga. Blä och fy.
Jag är extremt känslig för motgångar just nu. Vill bara gråta.
Katter har väldigt segt skinn så jag förstår dig.
Det enda som är värre att sticka är marsvin .
men kolla om du kan få medicinen som pasta istället

Katter har väldigt segt skinn så jag förstår dig.
Det enda som är värre att sticka är marsvin .
men kolla om du kan få medicinen som pasta istället

Det kan jag få men då måste det ges 2 ggr per dag och ju mindre vårdhantering desto bättre på den här katten.
Men jag får trycka till ordentligt i morgon.

Äntligen hemma efter en 13-22 tur. Var iväg på aktivitet med en vårdtagare när jag började och hen shoppade både skor och kläder. Jag hittade en svart/vit randig kofta på hm. Sen åt vi glass, hmm blev mäktigt med tre kulor och sen blev det pizza på jobbet. O_o

Oj vad jag stör mig på pepsodent reklamen med ungen och pappan och ungen gapar: jag är bäst, jag är bäst:arghh::yuck:

Jaha ny dag.
Motion i ottan, sprittning av katt, troligtvis lång arbetsdag och oro för allt och inget, mest inget.
Det är inte jag som håller i positiva klubben ;)

Jag behöver handla lite, typ nytt golvrengöringsmedel och sådär.
Mitt VISA-kort är spärrat för jag har beställt ett nytt.
Jag har kontanter men vill inte bryta en femhundring :cry:

Sådana jäkla i-landsproblem :rofl:

Skönt att vara ledig idag!

Har sett på Hobbit: en oväntad resa. Den var bra:)
Vill ju se Smaugs ödemark nu ju.
Ut till stallet och fodra innan mörkret nu.

Ny granne, singelpappa.. Hmm han skickade vänförfrågan på facebook redan innan han flyttade in:down:
Vi får la se.. han är säkert rockabilly och raggare..:yuck:
Inget illa om det, men jag klarar verkligen inte den kulturen.. tacka vet jag Sabaton och Hardcore Superstars :D

Ny granne, singelpappa.. Hmm han skickade vänförfrågan på facebook redan innan han flyttade in:down:
Vi får la se.. han är säkert rockabilly och raggare..:yuck:
Inget illa om det, men jag klarar verkligen inte den kulturen.. tacka vet jag Sabaton och Hardcore Superstars :D
Jag har hånglat med Jocke i Hardcore Superstar i min ungdom :o
Men musiken är bra :D

Hoppas grannen är vettig:)

Senast ändrad:
Känner mig lite glad :) lånat örat på en klok vän och kommit fram till massa kloka saker.
Jag kommer säkert slita mitt hår, gråta ibland, undra vad jag håller på med men vägen som erbjuds är inte min väg att gå. Jag har en plan och det känns både bra och hoppfullt. Massor med jobb men jobbar man hårt får man också resultat :up:

Ibland får det helt enkelt bara bära eller brista :idea:

I morgon ska jag åka och köpa färg och måla om här hemma :) i reklamen i dag fanns erbjudande om färgen jag ville ha till halva priset :up: Fint ska det bli!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 032
· Visningar
117 555
Senast: Marita73
·
Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 855
Senast: hastflicka
·
Svar
18
· Visningar
296
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
389
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kräkningar
  • Akvarietråden V
  • Valp 2024