Tornerspel i Arboga

Sv: Tornerspel i Arboga

Det är klart, man förstår ju att alla inte bli lika duktiga... men jag har satt upp ett mål om att iaf träna tornerspel.

Har du haft en annan häst innan? -Som du tävlat tornerspel på.

Dom har varit mina 'favoriter' ett tag nu. Men jag har inte följt dom så bra som jag velat...:crazy:

Nja, det kunde ju gått bättre, men,men, vissa dagar är sånna.

Förresten, ska ni till hässleholm i september???

Hallå alla!!
Jag skulle villja veta hur man går tillväga för att få vara med i riddarspelen i Arboga??
Har alltid vart intresserad av att ställa upp med min häst, så de skulle va kul o få vara med nåt år faktiskt.
Tacksam för svar :rofl: :rofl: :rofl:

*avis*

skulle ja me vilja i framtida skeden... men, men, det lär dröja för mig.

Hallå

Jag skulle själv villja vara med på tornerspelen, hur går man till väga för att få vara med ?? Måstre man vara medlem eller, för jag bor i Västerås och känner typ inte för att bli medlem för kankse bara någon tävling ibland. Är det ngn som v et ?? :):confused: :confused:

lättast är det om du tar kontakt med Arbogakuskarna som anordnar spelen, men de tränar inte tornerspel nu utan tränar bara kort inför.
jag är inte medlem i arbogakuskarna utan blev medtjatad av en god vän som skulle ha ridit.

Liknande trådar

Övr. Katt Som några av er kanske vet så gick våran älskade Sotis Skrotis Skrotnisse "Nisse" ur tiden för ett tag sedan nu. Han har lämnat ett...
2
Svar
23
· Visningar
1 274
Senast: miumiu
·
Träning Jag letade efter en sån här tråd men hitta ingen. En tråd där man kan skriva om sina framgångar i smått och stort med sin häst. Jag...
Svar
2
· Visningar
614
Senast: Emiro
·
Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 676
Senast: Lejanna
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 531
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vi som tränar för tävling i agility. Del 2.
  • Kräkningar
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka