Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vart brukar du sälja?Visa bifogad fil 95178
Här är min fina schabraksamling. Tycker jag har jobbat på bra med tanke på att jag inte ägde ett enda schabrak för ett år sedan eftersom jag blev med dressyrsadel förra veckan ska typ alla hoppschabrak säljas. Sambon börjar ångra att han sa att det var ok att ha vårt förråd i källaren som min privata sadelkammare
Hästnet eller TraderaVart brukar du sälja?
Vår maskin kan ibland ha svårt att centrifugera schabrak men då försöker jag liksom sprida ut dom i trumman om du förstår hur jag menar.Jag köpte ett schabrak från Maya Delorez och det är fint och stadigt. Lite för stadigt visar det sig för tvättmaskinen visar felmeddelanden när jag försöker tvätta det, att det är "ojämn balans" i en trumma.. Någon annan som varit med om det här problemet?
Ja jag tror det är det som hänt här också, men det är en stor grovtvättsmaskin så jag blev lite förvirrad…Vår maskin kan ibland ha svårt att centrifugera schabrak men då försöker jag liksom sprida ut dom i trumman om du förstår hur jag menar.
”Behöver du hjälp? Kontakta stödlinjen..”Gick in på ps hemsida för att kolla lite och får upp ”behöver du hjälp?” Och jag kände ja jo jag har väl ett beroende så behöver hjälp men tror inte det var så dom menar
Perfekt fuxfärg!Jag åkte till Falsterbo igår, och …. Min fux behövde dessa! Hon har bara 1 eget schabrak sen innan!
Alla färger är perfekt fuxfärg dessvärrePerfekt fuxfärg!
Nä? Jag har mycket lila och rosa från när jag hade svart häst och svartskäck, fuxen passar definitivt inte lika bra i det.Alla färger är perfekt fuxfärg dessvärre
Jag har också lila och rosa. Och en fux som passar utmärkt i det! Och alla andra färger jag testatNä? Jag har mycket lila och rosa från när jag hade svart häst och svartskäck, fuxen passar definitivt inte lika bra i det.
Bilder!Jag har också lila och rosa. Och en fux som passar utmärkt i det! Och alla andra färger jag testat
Nä? Jag har mycket lila och rosa från när jag hade svart häst och svartskäck, fuxen passar definitivt inte lika bra i det.
Man kan ju bara lägga in en bild i taget, men här är ett rosa
Fuxar kan ju vara väldigt svårt olika i färgen, ju mer rött/brunt de har i pälsen desto svårare blir det med matchningenMan kan ju bara lägga in en bild i taget, men här är ett rosa