Sv: Rökulla

...och du och jag ska kämpa på i samma klass!
Det ska bli så skoj. Är allting bra med dig och din superfina pålle?
Kramill dig!/ Kicki

usch vad tråkigt.
Undrar hur man ska kunna locka fler folk till att anmäla sig, där var ju en annan ritt nyligen och de hade inte heller många startande.
Jag var anmäld till rökulla förra året men även då blev den inställd,:(

Tror att det skulle vara bra att köra tävlingen även om det inte är tillräckligt med anmälningar och man går back några kronor, men gör man en tillräckligt bra tävling som arrangör så sprids det och sen startar troligen fler vid nästa tävling. (förutsatt att det ÄR bra arrangerat och rolig bana osv, annars blir det ju motsatt effekt)

Vi har kämpat in i det sista men inte lyckats. Efter vändande på varje krona så saknades ändå ca 5000 kr och så mycket pengar har inte klubben. Trenden idag är dålig för de flesta klubbar och det beror på att vi inte få några nya medlemmar. Vi kan inte arrangera tävling för pengar som inte finns hur gärna vi än skulle vilja. Nu har vi gjort allt vi kan men flera faktorer gjorde att vi inte fick till det andra tävlingar, skador, mm. Det är tråkigt när man måste ställa int två år i rad. Detta är enda tävlingen vi arrangerar och detta innebär 0 kr till klubbkassan också. Tack för alla som anmälde och tack för allt stöd. Förhoppningsvis kan vi få ett bättre datum nästa år. :devil:

Vi har kämpat in i det sista men inte lyckats. Efter vändande på varje krona så saknades ändå ca 5000 kr och så mycket pengar har inte klubben. Trenden idag är dålig för de flesta klubbar och det beror på att vi inte få några nya medlemmar. Vi kan inte arrangera tävling för pengar som inte finns hur gärna vi än skulle vilja. Nu har vi gjort allt vi kan men flera faktorer gjorde att vi inte fick till det andra tävlingar, skador, mm. Det är tråkigt när man måste ställa int två år i rad. Detta är enda tävlingen vi arrangerar och detta innebär 0 kr till klubbkassan också. Tack för alla som anmälde och tack för allt stöd. Förhoppningsvis kan vi få ett bättre datum nästa år. :devil:

Bra skrivet Frida!
Jag instämmer helt. Vi har verkligen uttömt alla möjligheter och viljan har funnits där. Ibland lyckas man helt enkelt inte.
Synd är det, jättesynd.
Ses vi på Fornaboda?
/Kicki

Åh vad tråkigt för er, jag känner verkligen för er. Tråkigt för mig också som skulle varit domare. Det är alltid så trevligt på era ritter. Jag är inte säker på att det är datumet som är fel. Kanske är det så att många väljer bort den tuffa banan om det inte är någon form av mästerskap? Hoppas att ni kan utvärdera och att ni orkar komma igen till nästa år. Tjustritten och Djursdala var ju också trevliga tävlingar. Hoppas att vi syns på arrangörsmötet i höst i alla fall.
Jag och min kompanjon Therese kommer i vilket fall som helst att rida österut måndag morgon. Om allt funkar är vi på Norrlida fredag em. Nu behöver vi ju inte stressa när det inte finns ett arbete som väntar utan vi kan vända hem när som helst.
Upp med hakorna, ni har en toppenklubb!

jag trodde verkligen det stod rövkn***a :crazy::crazy::o

Dags att sova kanske.

Jag är inte säker på att det är datumet som är fel. Kanske är det så att många väljer bort den tuffa banan om det inte är någon form av mästerskap?

Personligen så valde jag bort Billingen pga den flacka banan.

Dubbel suck.
Vad F*n ska jag rida istället nudå?
Rz ska gå Fornaboda och E skulle ju gå en 100-120km innan årets slut... 80 käns inte aktuellt öht.

/Linnea

Jag skulle ta E på 120km på Fornaboda (OBS ritt) han är ju en kanonhäst!!
R mer osäker... ta 80 på Edsbyritten till honom.

:confused:håller med dig lillan jag hadde sett fram emot en underbar ritt med lillen, men nu inställd:(jag hoppas ni på rökulla kommer igen nästa år, väntade in i det sista för att det skulle lösa sig. nu blir det danmark istället med lillprinsen jag hoppas det går bra har aldrig ridigt där förut, men jag har gott ridsällskap som tur väl var har erfarenheter kram till alla i tjust som försökte in i det sista , många kramar anne brückner;)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vi som tränar för tävling i agility. Del 2.
  • Kräkningar
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka