Sigel

Trådstartare
Alla som tänkt tävla Rökulla den 6 sept anmäl er och ni som funderar på att trävla tveka inte utan anmäl er till en rolig och trevlig ritt i de smålänska skogarna. Vi har haft möte och endast fått in ett tiotal anmälningar vi behöver minst 20 st om tävlingen ska gå ihop ekonomiskt. Vore tråkigt om ännu en tävling skulle gå förlorad denna säsong. För funderingar tveka inte att kontakta någon av kontaktpersonerna på proppen.

MVH/Frida genom Tjust Distansklubb

Sv: Rökulla

:bump:jag o lille wadyzc kommer vi har redan bokat boendeplats,
kan bara säga att av mina egna erfarenheter så är väl rökulla en av sveriges vackraste ritter,alltid väl arr och trevligt folk.en mycket
omväxlande bana där man får använda huvudet rätt.en underbar natur idem småländska skogarna. och en fantastikt fin vägbeskrivning av elisabeth hjortvid,så tveka inte till att åka till rökulla för då har ni missat något.
:banana:mvh anne brückner billingens distansridklubb:idea:

hej på er... ja och domaren lilian kommer att rida till rökulla från annelund i västra götaland, vi börjar ritten den 1 sep, så vi syns där, ja kommer att åka hem under tävlingsdagen slut, men ja kommer att titta på er :)

Jag kommer! Ska rida 50T med Milia har jag tänkt. Anmälan ska jag försöka få iväg under dagen!
//Monika

Hjärtligt välkomma alla. Som sagt har ni frågor eller funderinga om allt som rör ritten tveka inte att ta kontakt med oss i klubben. Kritik, tips och idéer frå er som har ridit och ska rida gör att vi kan bli bättre till nästkommande år.

gud vad härligt det hade varit.... :love:
...men startade billinge i helgen, det går inte ihop ekonomiskt med en till så pass lång resa såhär nära inpå (jag betalar bensinen till mamma.............). och så fyller syrran år den 8e så jag kan nog glömma att få med mamma (hinknisse och chaffis) :cry: f*n!

jag vill se mååånga bilder sen.. :angel:

:bump:om det är mig du fråfar så skall jag o den lille prinsen rida 80
km klassen skall du rida något? mvh anne:)

Ja det var dig:)
Jag ska rida 100km på Eld och tänker sällskapa med Linnea på Enter. Postade anmälningarna igår.

Hoppas det nu blir en rökulla, det verkar som folk anmält sig nu ju:)
Hade gärna varit med men min häst är inte redo till rökulla. Annars hade jag gärna anmält mig:)

:idea:va trevligt då syns vi där,skall njuta av naturen och deras yver
hoppas fler har anmält sig jag älskar rökulla ritten och elisabeths fantastiska beskrivning jag hoppas nu fler har anmält sig mvh anne :idea:

Angående Rökullaritten!
Vi i tjust distansklubb behöver ytterligare ett fåtal anmälningar för att ritten ska bli av. Vi har is i magen och väntar ett par dagar, så fortsätt anmäl er.
Hoppas vi ses i Rökullaskogarna.

Angående Rökullaritten!
Vi i tjust distansklubb behöver ytterligare ett fåtal anmälningar för att ritten ska bli av. Vi har is i magen och väntar ett par dagar, så fortsätt anmäl er.
Hoppas vi ses i Rökullaskogarna.

Va?! Har fått mejl från Elisabeth Hjortvid idag att ritten är inställd....Hur ska det vara??

Vi avvaktar som sagt ett par dagar.
Det har kommit in en del efteranmälningar.
För vidare frågor kontakta Susanne Fahlström, telnr på tjust distansklubbs hemsida.
Senaste uppdateringarna i gästboken där.
:)

:confused:detta kan väl ändå inte vara sant? vad är det som händer
skall en sådan här fin ritt behöva gå i stöpet?:(

Vi i klubben har som sagt fortfarande förhoppningen att vi ska kunna genomföra ritten. Gå gärna in och skriv i gästboken på tjust distans hemsida. Där finns även telefonnummer till tävlingsansvarig.:):)

Jag måste bara slå ett slag för denna ritt! Helt underbar natur, vackra ridvägar. Underbara backar med vidunderlig utsikt!
Tyvärr har jag ingen häst att starta till denna ritt i år på grund av skador. Men alla ni som testat prova på, varför inte genomföra en CR på denna underbara bana?!!! Eller rid deras PP!
Jag tror att många är rädda för denna "tuffa" bana. Men rider man den förståndigt så är det inga problem.

kl

jag hade gärna varit med om bara min häst hade varit bättre med transporten... sen tycker jag att det är lite för långt att åka med honom just nu. går den nästa år så kommer jag!

Välkommen Lorelie.
Alla är välkommna oavsett klass. Vi håller tummarna. Anmälningarna pluppar sakta ner men vi hoppas fortfarande på fler. Så ni som tvekar eller är osäkra anmäl er det är inte försent. Vi ses. :)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vi som tränar för tävling i agility. Del 2.
  • Kräkningar
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka