95johsv
Trådstartare
Vad är detta?Och jag har gått vidare från ridtights till ridmysbyxor! Snacka om sköna!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är detta?Och jag har gått vidare från ridtights till ridmysbyxor! Snacka om sköna!!
Vad är detta?
Ja fickor är viktigt!Har de fickor på sidan som man faktiskt får ner något i?
Ja jag får med lätthet ner min mobiltelefon (iPhone 8)Har de fickor på sidan som man faktiskt får ner något i?
Sjukt störigt med de små ”myntfickorna” som ev finns på vissa.Ja fickor är viktigt!
Jag använder aldrig ridbyxornas fickor när det är kallare ute (då har jag oftast ficka på tröja/jacka/väst), men sommartid när tightsen är som skönast så vill jag verkligen kunna få ner mobilen i ridbyxorna. Utan att mobilen pressas mot höften på ngt obehagligt sätt.
Alequis byxor ser typ exakt likadana ut som Maya Delorez performance, iaf på bild?Sjukt störigt med de små ”myntfickorna” som ev finns på vissa.
Alequi har riktiga fickor på båda benen
Jag har från deras första släpp och de är riktigt bra Vet att de gjort om åtminstone storlekarna senare men törs inte säga om de har samma material osv.Är det någon som provat tights från PS of Sweden? Jag tycker de ser mer rejäla ut i tyget?
Tänker på modellen som heter Mathilde.
Jag köpte ett par från PS, som är stadigare, lite mer av ridbyxkänsla. Fortfarande fördelen med hög, fast midja, inga knappar eller gylf, och med bra ficka på utsidan av låret.Jag har provat ridtights från Hööks och Horze men tycker dom är så jäkla sladdriga. Gillar främst lösningen i midjan med bred resår och inga knappar, gylf osv men står inte ut med sladdret. Finns det modeller som är mer som en ridbyxa? Är osugen på att köpa dyra märkesvarianter om det är samma sladder i dom...
Jag köpte ett par från PS, som är stadigare, lite mer av ridbyxkänsla. Fortfarande fördelen med hög, fast midja, inga knappar eller gylf, och med bra ficka på utsidan av låret.
Är det modellen som heter Mathilde?Jag köpte ett par från PS, som är stadigare, lite mer av ridbyxkänsla. Fortfarande fördelen med hög, fast midja, inga knappar eller gylf, och med bra ficka på utsidan av låret.
Tror alla PS byxor finns både i hel- och knäskoningFinns de i knäskott? Glömde skriva det tidigare i min lilla "kravlista" att jag avskyr denna silikontrend som nöter hårt på sadlarna. Försöker hitta clarino eller knäskoning...
Jag köpte mina (obetydligt) begagnade, men de ser ut som de som heter Alicia, endast knäskodda. Supersköna!Är det modellen som heter Mathilde?
Ah ok! Tror det är typ samma modell förutom skoningen? Ser ut så iafJag köpte mina (obetydligt) begagnade, men de ser ut som de som heter Alicia, endast knäskodda. Supersköna!
Japp, knäskodda!Finns de i knäskott? Glömde skriva det tidigare i min lilla "kravlista" att jag avskyr denna silikontrend som nöter hårt på sadlarna. Försöker hitta clarino eller knäskoning...
Alequi tycker jag har låg midja och älskar demJag vill ha låg midja! Någon som har tips om såna tights? (gärna med bra benficka också)