Öveds underlag

Sv: Öveds underlag

GRATTIS!!! :bow:
Vad kul att mister gick så bra!
Min telefon verkar dissa dig just nu så jag har inte kunnat svara... Roligt att Lina avancerade så mycket också!
Se till att njuta riktigt mycket av gårdagen!
Kram Nelle

Så nu är jag hemma igen.

Jag är nöjd med helgen.
4 åringen var lite trött och tyckte att allt runt om kring var läskigt under hopp o terräng delen + att han hade 2 ner. Är ändå väldigt nöjd med honom, Har fått många fina omdömen så det ska bli kul att se vad det kan bli av honom:)

Sedan debuterade jag int. med de 2 andra hästarna

häst 1 var lite små spänd i dressyren och fick ca 53 straff. hade sedan 1 ner i hoppningen + 2 tidsfel. Gick som en klocka i terrängen fram till b hindret i vattnet där jag red för mesigt och fick då ett stopp där. Fortsatte sedan bra in i mål och var endast 4 sek över tiden. Nöjd med henne också då hon lätt kan bli tjurig när hon väl stannat:smirk:

Häst 2 gjorde för henne en bra dressyr på 55 straff hade ett ner i hoppningen och en utspringning på ett smalt hinderi terrängen där jag höll på att åka av så det tog lite tid.

Så summan av helgen är att jag är väldigt nöjd alla hästar har skött sig och nu ser vi fram emot gärds nästa helg:bump:

KL

Har precis kommit hem efter att ha tittat på den **-iga klassen. En tysk tjej vann (minns inte vad hon hette, men hon ledde även innan terrängen...) Niklas L tvåa med Keep Clapping och Sara Algotsson trea med Carat. Både Keep Clapping och Carat såg ut som en miljon i terrängen....

Underlaget verkade hålla helt ok även om det nog var rätt tunggalopperat för hästarna.

Tack alla! :)

Till trip: ring och kolla om Majim var ansluten din fölårgång, hoppas du har bättre tur med det.

San Q skrev:
KL

Har precis kommit hem efter att ha tittat på den **-iga klassen. En tysk tjej vann (minns inte vad hon hette, men hon ledde även innan terrängen...) Niklas L tvåa med Keep Clapping och Sara Algotsson trea med Carat. Både Keep Clapping och Carat såg ut som en miljon i terrängen....

Underlaget verkade hålla helt ok även om det nog var rätt tunggalopperat för hästarna.

Ja, KC var superfin, det var han i alla delmomenten denna helgen och lika pigg efter terrängen som innan start. Jättekul var det verkligen för Niklas.

LenaH skrev:
Equipe ligger ju inte online på den här tävlingen utan det handlar ju om att den som matar in resultaten på plats måste skicka filen.

Fast Jon var där och borde kunnat fixa det. :idea:

Dottern slutade 12:a efter en superfin runda i terrängen. :idea: Vilken häst! Han är såååååååå go. :bump: Lite väl tunggalopperat för honom så hon tog det lugnt och fick många tidsfel men hon nollade på hinder.

Det var det svåraste för henne och hästen än så länge.

Kan inget annat än skriva ett hedrande inlägg till Niklas, Stall Pooh, Fam Oddshammar, KC o Mister....vilken underbar helg!! Grattis Niklas :love:

Jag va där å såg jätte fina unghästar..:D Stoltast e nog Maggan me att båda hennes uppfödningar vann (Wega å Judy) Jäätte kul!! :D

Och min "skrabba" gjorde bra ifrån sig :love: Trots att hon är en så kass och dålig pålla :devil:

Synd bara på det tunga underlaget :(

Snuttan

Japp, det ska bli kul...hoppas det är bättre väder än förra året bara. Och lika bra ryttarfestshow.. :angel:

aicha skrev:
Japp, det ska bli kul...hoppas det är bättre väder än förra året bara. Och lika bra ryttarfestshow.. :angel:

;) ja partyt va d inget fel på..ska ni på kräftskivan oxå eller? Presskonferens nu i eftermiddag tydligen...

Jättestort och försenat grattis från mig också! Vilka hästar du tar fram!
clapping.gif

*kl*
Sorry trådskaparen om jag snor din tråd...

Inte ska väl Johan rida i Malmö? Det står på hans hemsida... :confused:

Eller hur.. :angel:

Det där fick jag visst äta upp fortare än kvickt. I was wrong...typ ALLA svenskar ska visst få rida i Malmö i år...snacka om skillnad mot förra året. De kanske tog åt sig av kritiken från förra året..

Han var så fin den "lille" igår! :love:

Senast ändrad:

Liknande trådar

Tävling Är det någon som kommer ihåg den klassiska serien Horse in Sports om olika grenar av ridsporten. Den gjordes 1987 en riktig blast from...
Svar
0
· Visningar
330
Senast: MJLee
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Två dagar i fälttävlans tecken väntas på Össjö Hästsällskap när Breeders och SvRF:s unghästchampionat rids i helgen. Här är allt du...
Svar
0
· Visningar
109
Senast: Gunnar
·
R
Fritid Är det nån skillnad på snö blandat regn och regn blandad snö? Jag har nog bara hört snö blandat regn förut men idag så hörde jag regn...
Svar
10
· Visningar
450
Senast: Pegasus63
·
Träning Hej från Sörmland! 🌸 Vi har fått en ny stallplats där utebanan har gummiflis (vet allt gällande miljöpåverkan så behöver ingen läxa i...
Svar
5
· Visningar
934
Senast: Strandad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vi som tränar för tävling i agility. Del 2.
  • Kräkningar
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka