Lusernpellets

Jag funderade på att ge det till min ponny men när jag skulle köpa den såg jag att det stod på säcken att det var melass i så då skippade jag den. Det irriterande var att melass inte stod listat på hemsidan.

Men vad konstigt, det är intet melass i enligt innehållsförteckningen på påsen när jag köpt??

Jag funderade på att ge det till min ponny men när jag skulle köpa den såg jag att det stod på säcken att det var melass i så då skippade jag den. Det irriterande var att melass inte stod listat på hemsidan.

Men nää, är du säker på att det just var Granngårdens lusernpellets? 20 kgs påse, vit plast med genomskinliga partier och typ brun text? Enligt hemsidan och produktbladet är deras lusernpellets utan melass.

Jag har det till min häst. Hon tycker sådär om detta märke. Blir att prova Kraffts version eller RS Mustang när hon ätit slut på Granngårdens.

Liknande trådar

Foder & Strö Har för första gången en häst där man måste vara lite betänksam kring i vilken form man ger foder. Hon har en djup tandficka och...
Svar
14
· Visningar
616
Senast: WildHorse
·
Foder & Strö Mitt 28-åriga sto har lite svårt att hålla hullet så vi testade PAVO 18+ som ska vara speciellt anpassat för lite äldre hästar. Hon...
Svar
6
· Visningar
525
Foder & Strö Då min häst har FFV som vi inte får bukt på ska vi testa GastoGard. Dock går det inte att ge honom orala sprutor, har någon provat att...
Svar
5
· Visningar
492
Senast: AbCdE
·
Hästvård Har haft tur och inte behövt använda förband och därmed Cellona på länge, men nu är det dags att fylla på stallapoteket. Men märket...
Svar
7
· Visningar
485
Senast: CarEr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka