Hjälp, funderingar runt hingstval.

Sv: Hjälp, funderingar runt hingstval.

Jag ser Veigar lite då och då eftersom vi ofta kursar tillsammans och han har verkligen utvecklats enormt mycket sedan den där filmen.

Sv: Hjälp, funderingar runt hingstval.

Jag har trävat 3 avkommor till honom och tränat två, upplever de mer som lite latar hästar, mycket gång men ta lite tid att rida fram vilja i dem. Han har ju flera avkommor som tävla A-klass.

Ja, lite det som jag var inne på. Man bör nog kanske inte välja ett sto utan frammåtanda! Många tror ju dock att Thor alltid är så explosiv som på passrakan, men han e ju en rätt cool farbror som besitter en enorm kraft men den är ju hanterbar! Det beror ju på vad man ber om. Och vill man få sådana tider som han har haft i passen så är det ju bra om viljan finns att plocka fram vid behov! :)

Liknande trådar

L
Islandshäst Ska kanske betäcka mitt sto i sommar. Jag håller på att välja mellan två hingstar som inte bor allt för långt borta. Den ena är...
Svar
11
· Visningar
1 927
Senast: loveisis
·
O
Islandshäst undrar vad jag ska tänka på, och hur jag ska välja i den stora hingst junglen? har ett sto efter Tyr Vom Rappenhof och ue:Pjassi fra...
Svar
1
· Visningar
866
Senast: Sputnick
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka