Sv: har du köpt en indisk sadel men fick en bates?
Du kan ju alltid trösta dig med att om hon kommer i morrn så har du gjort en dunderaffär.
Du kan ju alltid trösta dig med att om hon kommer i morrn så har du gjort en dunderaffär.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
en hel del tror jag.. är ju småpotatis för polisen.
Lite off-topic nu kanske. Men personkonto finns enbart på Nordea. Bankkonto finns på alla andra banker. Så vi inte blandar ihop begreppen Du har nog en ytterst snäll bank om ställer upp och fixar postförskott till vanligt bankkonto. Det skall inte funka.
Jag vet, jag jobbar på bank, men det var väl inte förr i tiden som diskuterades.
Men en sak fattar jag inte hur kan hon komma med sadeln till dej om hon hade skickat den till en annan person?
Har hon fått tillbaka den därifrån då eller hade hon inte skickat den utan bara packat?
Nä jag tror att hon hoppades att du inte skulle göra något utan tiga snällt om att du hade fått fel sadel.
Håller tummarna att hon kommer med den riktiga sadeln i morgon och kolla den nu ordentligt innan hon åker så att det inte är något fel på den.
kl
jag är lite fundersam på varför hon snällt erbjuder sig att köra hela vägen till dig!? Det vore väl enklare för alla att bara skicka den rätta sadeln och föra över pengarna till dig som blev "över".
Hoppas verkligen att du får din sadel alt. pengarna tillbaka. Det verkar ju lite mystiskt att hon "råkat" skicka fel sadel. Ser hon ingen skillnad på en skräpsadel och en bates? Det luktar skunk lång väg.
hon åkte till Varberg för att hämta sadeln men det var ingen där som tog emot henne.