Min tanke ocksåMammisar? Allvarligt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min tanke ocksåMammisar? Allvarligt?
I gruppen Mammisar på fb, angående att det pratas om vuxenskönt i julkalendern Nej barn är ju barn, och ska inte behöva veta vad snoppen och snippan används till förrän de är typ över 10
Svarar er alla unisont att ja, namnet är vidrigt! Innehållet är inte heller mycket att hurra för. Är med mest för underhållningen
Som att ha familjeliv i ditt fb-flödeAha, som att surfa på Familjeliv
Jag har inte heller sett någon snö :/Har inte sett en enda snöflinga iår - medan resten av hela Sverige verkar ha fått göra det (även om det smälte snabbt)
Nu "får vi aldrig ljuga" i mitt yrke, men jag ser ingen anledning till att förklara för en väldigt dement person att hens respektive/förälder är död. Tänk vilken sorg att få reda på det och så gå igenom den sorgen några gånger dag...Pratat med svärmor tre gånger den här morgonen... Hennes demens verkar ha gått till det sämre rätt hastigt, hon ringer och frågar efter svärfar, han har varit död i 13 år nu och det är en sån grej som hon alltid har haft koll på tidigare men inte nu längre. Jag blev ställd och pratade bort det, men jag vet inte hur man ska göra riktigt, om jag säger att han är död så blir hon jätteledsen, säger jag att han ringer sen så ljuger jag... Vad är egentligen bäst?
Som att ha familjeliv i ditt fb-flöde
Tänk, jag associerade direkt till dig @LadyCovergirl
Gjorde du? Tror du att det är så det går till när jag modellar?
Det säger du bara för att du vill ha skjuts! Men jag vet inte om jag hinner nu före jul tyvärr... Annars hittar jag numera till @athena_arabians !
Jag känner mig sjukt nöjd nu när jag äntligen har fått besked om hemtentan, ett VG blev det! Jag tyckte ju att jag kunde inte ha skrivit något mer än det jag skrev, men nojjig blir man ändå. Men det var skönt att få besked! Nu sitter jag med nästa examinations uppgift, jämför olika historieböckers åsikter...