FEI World Endurance Championship 2008

Sv: FEI World Endurance Championship 2008

jag har fortfarande inte hört något om anneli, har ni? sitter här med livevideon uppe;)
Men på gps positionerna har jag inte heller lyckats se 114 dyka upp, är jag kass som inte hittar rätt eller har jag lyckats kolla fel tidpunkter

jag har fortfarande inte hört något om anneli, har ni? sitter här med livevideon uppe;)
Men på gps positionerna har jag inte heller lyckats se 114 dyka upp, är jag kass som inte hittar rätt eller har jag lyckats kolla fel tidpunkter

Har inte sett hennes nr på gps kartan sedan hon kom till grind. Alla som vil lvara där och heja nu räck upp en hand... ;-)

Jag räcker upp! ;-)
Jösses vad man blir inspirerad och inte minst IMPONERAD - vilket äventyr hon är iväg på!

Räcker upp båda händerna;)
Försöker skicka mentala hejarrop till dem...
Listan på endurance.net har fortfarande inte uppdaterats, så jag antar att vi får vänta på om hon är klar för 4:e slingan.
Hörde precis på espn att UAE leder, såklart

UAE leder team, Belgien 2a, 3a ? Frankrike 4a, de har haft en uteslutning i laget. Tätkvartetten är i grind igen. För att gå ut på slinga 5 är det reinspections på alla.

114 är nu utanför gate - antar att de är ute på nästa slinga?

jag ser sverige på gpsen nu!

Ryttare 95 står klar att gå ut på slinga 5 - han åg 2a efter förra rundan - vet inte om han gått om spanjorskan nu?

hörde att han sa att tätklungan håller en rätt ordentlig hastighet.
anneli höll knappt 12km/h slinga 3, kanske smart att ta det lite lugnt, bara hon hinner in till grinden, var inte minimum 12 till grind?

35an gick ut nu - han låg 6a vid förra grinden. Alla rider undan vad de kan - med allt det regnet förväntas luftfuktigheten i gryningen bli olidlig.

Kan man se starten? Finns den inspelad någonstans? Skulle vara väldigt roligt. Usch vad härligt då är hon ute på 4: slingan nu.....

Tror inte den finns de...det ska va om dom sparar detta på nätet.

sa dom inte 114 nästan precis? att dom skulle ge sig av. jag hör sämre än en kråka.

108 leder fortfarande, ca 5 minuter efter är 95 och några till.
Dom är ute på slinga 5...

en liten tanke slår mig.... Publiksport...med en tävling miss i nassen. Hörde att klockan passerat 03,00 i malaysia. vargtimmen. Är inte enuranceriding för riktiga tuffingar så säg! skulle vilja se formen på dressyressen om de fick tävla kl 03,00 på morgonen, kunnde ju bli ganska kul! Med tanke på att invägningen var på em (om jag fattat rätt) så har ju inte ryttarna kunnat vända dygnet. Tur att anneli är van att vara skärpt mitt i natten! heja! Heja! Vem skulle inte vilja vara där och heja för allt vad man är värd!

108 kommer just in eftr slinga 5 - jag räknar 15 människor runt hästen som kyler och ficar...

jag försökte också räkna hur många där va, man såg ju inte ens hästen;)

Jösses, trots att dom hade 30minuter på sig att pulsa in hade 108:an gjort det på ca 1-½ minut sa dem i de andra grindarna...
Nu är 95 också i grinden

Liknande trådar

D
Distans Jag har ikväll skickat nedanstående öppna brev till SvRF och media: Öppet brev till: Bo Helander, SvRF's förbundsstyrelses...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
17 762
Senast: mahlmt
·
Trav Äntligen börjar det hända något! STC:s montéserie 2009 ökar till 84 lopp 090209 kl 13.30 STC:s uppskattade montésatsning 2008...
Svar
3
· Visningar
1 207
Hästmänniskan Börjar tvivla på om jag någonsin kommer att "bli av med" min häst :cry: Köpte henne för bara 2 år sen. Det sa klick på en gång...
2
Svar
26
· Visningar
6 307
Senast: jerseyko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vi som tränar för tävling i agility. Del 2.
  • Kräkningar
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka