Falkenberg

Sv: Falkenberg

För mig gick det upp som en sol och ner som som pankaka.
Dressyren bra, trängen gick super bra. :banana: :banana: Han kändes hur bra som helst och alla som såg tycke det såg jätte bra ut.:) Men någonstans hände något, mellan framridningen till trängen och hopp provet.:confused: Så jag stananade ut mig med ett stopp på fyran och ett stopp på sexan, det på fyran var helt och hålet mitt fel och det på sexan hade kunnat gått men (nu i efterhand var det nog tur att det inte gick men det visste jag inte då) nu gick det inte.:cry:

Sen åkte vi hem och släppte ut honom i hagen. När vi tog in honom gick han väldigt lustigt. Så vi åkte till vetrinär igår och då hade han en en sträckning i höger länd.:cry: :cry: Och vi blir borta i ca 2 månader.

//Sofia och Skott

Sv: Falkenberg

quigley skrev:
För mig gick det upp som en sol och ner som som pankaka.

Sen åkte vi hem och släppte ut honom i hagen. När vi tog in honom gick han väldigt lustigt. Så vi åkte till vetrinär igår och då hade han en en sträckning i höger länd.:cry: :cry: Och vi blir borta i ca 2 månader.
//Sofia och Skott

misstänkte att det var något för han ville ju inte hoppa "riktigt".

Liknande trådar

Hundhälsa Jag har min hund inlagd sen i torsdags morse. Dvärgscnauzer 14 månader. Det började i onsdags kväll med lite halvmjukt bajs. Inget jag...
Svar
9
· Visningar
1 258
Utrustning Ett av Eikars Amigotäcken har börjat ta in en del vatten på rumpan efter att jag varit tvungen att tvätta det (med täckestvättmedel) i...
2
Svar
27
· Visningar
1 499
Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 285
Senast: Äpplet.
·
Hästvård I fredags kväll när jag hämtade hem hästarna från sommarhagen såg min lilla (156 cm, nordsvensk/varmblod) ut så här. Självklart ringdes...
2
Svar
39
· Visningar
3 996
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vi som tränar för tävling i agility. Del 2.
  • Kräkningar
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka