Falkenberg

H

Hebbeli

Är det bara jag som undrar hur det går för ryttarna i Falkenberg.Finns inga resultat ute.Dressyren har ju gått torsdag och fredag. Någon som hört någonting?

Sv: Falkenberg

jag vet bara att Maria Bredberg ligger 8:a efter dressyren med Batman på 48 straff.. vet inte vem som leder men den hade 41 straff iaf :)

enligt min dressyr tränare så var det charlotte och diabelli som ledde efter dressyren på 41, victoria c var 2:a hannes 4:a och victoria med sin andra 5 el 6.

Nu vet jag lite om hur de ligger till efter dressyr och terräng.Var i Falkenberg idag o såg terrängen.Charlotte o Diabelli hade tyvärr två stopp på samma hinder och föll därmed i placeringarna....:cry: Hannes felfri och gick då upp i ledning på 45 straff.Tror Victoria var tvåa på sin nya franska unghäst.Sofia Lundstedt hade 50 staff efter dressyren och gjorde en jättefin ritt i terrängen tror hon är trea ,fyra någonting.Anne Person ligger hack i häl.
Maria Bredberg hade ledsam nog ett stopp i börja av terrängen .Tråkigt för sedan flög han fram som vanligt.Sofia Riddestad gjorde också en kanonritt låg femma ett tag tror hon dalade någon placering när de sista ryttarna hade gått in.

knapp

jag ska ringa och prata med fd. ägaren som står i falkenberg om Sigge, kan passa på att höra lite..

Iddefixen skrev:
Ingen som hört nått mer om när resultaten kommer ut?
*
1 Victoria C
2 Hannes M
3 Victoria C
4 Anne Persson
5 Anna Nilsson
6 Sven Ohlsson
7 finska
8 Elin Göransdotter eller 7:a
9 Anna Hassö
10 Sofia Lundstedt
11 finska
12 Anna
13 Sofie Albertsson
14 Möller
15 Hanna Berg

**
1 Anna Nilsson
2 Niklas Jonsson
3 Vicotria Tewell
4 Kattrup
5 Angelica Egfors
6 Möller
7 Johan Iversen

med reservation för fel... percis hemkommen :idea:

Prince fair hade en fin dressyr, ett stopp i terrängen och ett pet i hoppningen.

Ingen som vet adressen till hemsidan till fotografen som tog bilder i terrängen??

prins_rollo skrev:
Ingen som vet adressen till hemsidan till fotografen som tog bilder i terrängen??

jo men skriver jag det så raderas tråden.. :(

pmar dej

Liknande trådar

Hundhälsa Jag har min hund inlagd sen i torsdags morse. Dvärgscnauzer 14 månader. Det började i onsdags kväll med lite halvmjukt bajs. Inget jag...
Svar
9
· Visningar
1 258
Utrustning Ett av Eikars Amigotäcken har börjat ta in en del vatten på rumpan efter att jag varit tvungen att tvätta det (med täckestvättmedel) i...
2
Svar
27
· Visningar
1 499
Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 285
Senast: Äpplet.
·
Hästvård I fredags kväll när jag hämtade hem hästarna från sommarhagen såg min lilla (156 cm, nordsvensk/varmblod) ut så här. Självklart ringdes...
2
Svar
39
· Visningar
3 996
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vi som tränar för tävling i agility. Del 2.
  • Kräkningar
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka