Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Konstruktivt svar, verkligen...Öh...
Absolut inte, bara less på bittra människor som bara MÅSTE kommentera. Har man delade åsikter(som man oftast har) så kan man väl bara låta bli att kommentera, det var ju inte så att TS frågade om åsikter utan om bra skydd.Eh, lite känsligt ämne?
Nu tror ju inte jag att bena blir sköra som tändstickor och med tanke på hur många det är som anv skydd så tror jag inte att det är direkt livsfarligt. Det jag menade var ju bara att om man har såna åsikter så kan man väl hålla dom för sig själv, hon frågade ju inte om hon skulle ha benskydd eller inte.Jag är nog lilka bitter då - fast jag vet inte vad bitterhet har med detta att göra.
Jag tror tyvärrr att det är så många som gör saker av ren slentrian och för att alla andra gör det.
Jag själv begriper inte varför man har varma luddiga skydd som värmer upp benet utifrån - när hästben ska vara kalla och torra. jag tror att skydd faktiskt i många fall är direkt olämpligt och inte alls så smart ens i förebyggande syfte utan tvärt om - de värmer senor och ligament på ett sätt som naturen inte byggt dom för att göra, jag tror risken är att de bryts ner och blir mer sköra.
Nu tror ju inte jag att bena blir sköra som tändstickor och med tanke på hur många det är som anv skydd så tror jag inte att det är direkt livsfarligt. Det jag menade var ju bara att om man har såna åsikter så kan man väl hålla dom för sig själv, hon frågade ju inte om hon skulle ha benskydd eller inte.
Men saken hör ju till den att hon inte alls undrade om hon skulle ha skydd eller inte, utan vilka skydd man tyckte var bra. Då har hon väl inte frågat om nån åsikt huruvida ni tycker om att ha benskydd.På ett diskussionsforum så är det just diskussioner - jag tycker att det kan vara vettigt att faktiskt reflektera över saker och ting. Menar du att om man inte håller med så ska man bara vara tyst ellre bli kallad bitter?
Du reflekterade inte ens över min tanke utan avfärdade den bara med att eftersom alla gör så är det nog ingen fara. Två fel gör inte ett rätt