Drar i ökningarna...

Sv: Drar i ökningarna...

GRATTIS! Vad skönt!:D

Nej jag fick bara intrycket av hur skrev att du tyckte det var lite kul men då förstår jag varför:idea:

Jo, denna lättnad!! :D

En del verkatr tycka att det är lite "häftigt" (samtidigt som de inte klarar det:crazy: ) att hästen "drar".

Jo, tack. Såna blir man ju galen på! Först uppmuntrar och sen rycker tag!:mad:

Som när jag lät min riktigt gamla gubbe spralla mer i äldre dar (bocka o busa) för jag var så gald att han var lika stark och alert som alltid

Absolut! Ibland är det ok med LITE glädje sprall! :)

Sv: Drar i ökningarna...

Dagens rapport

3 timmars ridtur med mycket galopp och klättrande i backar!:love:

Han var jätte duktig men trött på slutet!:angel:

Inga dragkamper men några *hummanden* blev det :rofl: , herrn kunde ju inte låta bli att försöka få öka *bara lite:angel: , snäääälllaaa matte......*

Ibland är de ju bara så söta:devil: .

:banana:

Liknande trådar

Körning Hej, Nu känner jag att jag tar ut sorgen i förskott. Men jag är nästan säker på att min häst har fått tillbaka sin...
Svar
7
· Visningar
1 441
Senast: DMP
·
Övr. Grenar Jag och min pålle låtsas ibland att vi är jockey och galoppör när vi är ute och rider. Vi har världens finaste breda sandvägar genom...
Svar
9
· Visningar
2 508
P
Ridning Jag har alltid varit en hästtjej, men utan direkt kontakt till hästar. Jag gick, som så många andra, igenom den där perioden då man...
Svar
1
· Visningar
1 090
Senast: Elizette
·
I
Övr. Hund Får man bli arg på folk som är rent lata och slappa? Jag skällde ut en gubbe i parken idag för att hans hund kom fram och hälsade på min...
2
Svar
29
· Visningar
2 696
Senast: IrishDraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vi som tränar för tävling i agility. Del 2.
  • Kräkningar
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka