Sv: billingeritten 2008
Jaa, inne i stian visserligen, men det luktade gris rejält och eftersom hästapållan är väääldig grismotståndare så var hon väldigt motsträvig rätt länge innan (Det luktar ju på långt håll!) Det var efter den långa nedförsbacken på asfalt, efter där den svängde skarpt åt höger. En "normal" häst reagerade väl knappt kan jag tänka mig eftersom det inte syntes några knorrsvansar. Fattade ingenting först och började fundera på om hon hade ont någonstans eftersom hon blev så seg och bara skulle stanna, men sen kom vi ikapp en till vars häst inte gillar grisar
Slutade med att jag fick hoppa av och DRA hästen förbi den gården
var det kanske dig & en till jag red med den sista biten, från grisarna till målgången?
Honey var inte heller förtjust i lukten - madame vill SE vad som luktar; det som inte syns kan ju ligga på lur!
red 30km PP, kom i mål kl 15.22:29 (start 11.33) senare än jag tänkt mig pga grislukten på slutet och pållans "spattanfall" av bockningar första milen, och att smarta jag trodde vi kommit fel hehe.., men vi är nöjda och glada ändå
såg att det gick bra med tid & puls för alla i klassen, grattis och kramar till er allihop! hoppas att vi ses igen på fler ritter nästa år kanske?
Stort tack också till arrangörerna
vilken härlig bana vi fick, och tur med vädret också! (idag regnar det igen..iaf här i Vallentuna)
Och ett jättetack till stall Bockaskede, där vi tillbringade nätterna fre.-lör. och lör.-sön., supertrevligt stall (Honey gillade speciellt den stoora boxen där hon ruuuullade runt
) !
nån som fick oss på bild? mamma fick några bilder, men dessa på hinkningen..hann/orkade/lyckades inte fota speciellt mycket, bara några få bilder tyvärr
(nästa gång ska jag ha kamera med mig när jag rider också, så att det blir lite ridbilder på andra också)